Olen korkeakoulutettu mies, mutta käyttäydyin kuin pahimmainen rasvaduunari, koska
olen huomannut, että naisiin vetoaa tämä tyyli paljon paremmin. Muita?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko vielä miten se pahimmainen rasvaduunari käyttäytyy mielestäsi ja miten se eroaa korkeakoulutetun käytöksestä?
Ja millaisia naisia rasvaduunarin tyylillä tavoitellaan?
No enpä tiedä, riippuu porukasta, mutta ihan normaalilla kiltttimiehen käytöksellä saa kyllä hyvin naispuolista ystävyyttä, muttei toisaalta naista petiin. Todettua, hyvällä käytöksellä ei tee oikeanlaista vaikutusta, pitäisi olla aggressiivinen jotta pääsee pöksyihin, ystävällisyydellä jää friendzonelle.
Monet ei tätä tiedä, mutta Janne "Nacci" Tranberg on suorittanut tohtoritutkinnon.
Se vaa esittää tuollaista jännistä, mutta on oikeasti sivistynyt ja hieno ihminen.
Tunnen monta "pahimmaista rasvaduunaria" joilla on moitteettomat käytöstavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko vielä miten se pahimmainen rasvaduunari käyttäytyy mielestäsi ja miten se eroaa korkeakoulutetun käytöksestä?
Tämä, tämä ja tuhat kertaa tämä.
Joo, kyllä sä sillä ne lähipubin ihanat pubiruusut saat varmaan ihan lääpälleen, mutta turha kuvitella että korkeakoulutettu, sivistynyt nainen kiinnostuisi jostain ääliöstä.
Ja sitten toisaalta isäni on varmaan juuri tuollainen rasvaduunari, ja vaikka ei ole mikään sivistynyt pokkuroitsija, niin kohtelee aina naisia kauniisti, ja tosi avoimesti osoittaa rakkautta puolisolleen. Että sellainen tietysti varmasti vetoaa.
Vierailija kirjoitti:
Monet ei tätä tiedä, mutta Janne "Nacci" Tranberg on suorittanut tohtoritutkinnon.
Se vaa esittää tuollaista jännistä, mutta on oikeasti sivistynyt ja hieno ihminen.
Olen ollut jo pitkään sitä mieltä, että tohtoreita koulutetaan ihan liikaa nykyään. Mutta kun vihervassareiden mielestä koulutusta pitää aina vaan lisätä, jotta saadaan tohtoristason huumediilereitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi vastata tähän, koska mielikuvitukseni loppui avauksen kirjoittamiseen. Sori siitä. Pakko kirjoitella näitä, kun erektio-ongelmian takia muut harrastukset (onania) on tauolla.
Ap
Tuo on varmaan totta. Mun tuttava mies on ihan oikea rasvaduunari ei feikki, ja hän kaataa naisia petiin sormia napsauttamalla. Tuntuu varsinkin naimisissa oleviin naisiin purevan tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on varmaan totta. Mun tuttava mies on ihan oikea rasvaduunari ei feikki, ja hän kaataa naisia petiin sormia napsauttamalla. Tuntuu varsinkin naimisissa oleviin naisiin purevan tuollainen.
Jep, hetken huvitukseksi voisin kuvitella hyväkroppaisen itsevarman rasvaduunarin sopivan oikein hyvin. Mutta vain niille naisille, jotka ei tosiaan kaipaa muuta kuin sitä hetken jännitystä, parisuhteeseen korkeakoulutettu nainen haluaa fiksun, mukavan kilttimiehen mieluummin.
Kato pitää olla animaalinen ja hellä yhtä aikaa. Sit bamlaa skeidaa ja hetkessä vaihtaa korkeakulttuuriseksi asiaintuntijaksi. Pitää olla vakava kuuntelija sekä humoristi joka saa naisen hyvälle tuulelle.
Helppoa, eiks je?
Olen niin monet pakit elämässäni antanut näille öykkäreille ja sellaisia esittäville, että naurattaa koko aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Hei... ihan vain mielenkiinnosta, ei siis mistään tietystä syystä... Onko hänellä joku tietty tapa napsauttaa niitä sormia vai ihanko vain normaali?
Ap
Rasvaduunarista tulee mieleen lähinnä poikarakkaus ja suksivoiteet. Ei sillä, ehkä joku nainen saattaa innostua heistäkin, mutta voisin kuvitella helpompiakin tapoja saada naisen kiinnostusta hieman laajemminkin, kun ei tuo nyt ihan joka naisen unelmalta kuulosta.
Vierailija kirjoitti:
Rasvaduunarista tulee mieleen lähinnä poikarakkaus ja suksivoiteet. Ei sillä, ehkä joku nainen saattaa innostua heistäkin, mutta voisin kuvitella helpompiakin tapoja saada naisen kiinnostusta hieman laajemminkin, kun ei tuo nyt ihan joka naisen unelmalta kuulosta.
Poikarakkaus... mmm...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tunnen monta "pahimmaista rasvaduunaria" joilla on moitteettomat käytöstavat.
Sama. Aivan älytöntä miten jotkut yhdistävät duunareihin automaattisesti huonon käytöksen.
Korkeakoulutettu ja 45000 vuositulo, mutta asun halvalla vuokralla ja kuuntelen punkkia. Istun vapailla mieluiten puistoporukassa kaljalla. Laatulihat ostan pakkaseen -60% lapullisista. Ei autoa.
M46
Vierailija kirjoitti:
Korkeakoulutettu ja 45000 vuositulo, mutta asun halvalla vuokralla ja kuuntelen punkkia. Istun vapailla mieluiten puistoporukassa kaljalla. Laatulihat ostan pakkaseen -60% lapullisista. Ei autoa.
M46
En omista mitään millä ei ole säännöllistä käyttöfunktiota. Suurin osa kierrätyksestä tai käytettynä ilmaiseksi tai erittäin halvalla.
Et ole selvästikään porvarillisen sivistyskodin kasvatti. Korkeaan koulutukseen mukana pitäisi tulla hyvä yleissivistys ja käytöstavat, ei öykkäröinti.