Kadun, kun otin keskituloisen vailla kunnianhimoa olevan miehen
Ollaan naimisissa. Yhdessä oltu 15 vuotta. Tuolloin en miettinyt rahajuttuja. Miehelläni 6000 euron kk tulot ja ei kunnianhimoa. Hän on äärimmäisen älykäs ja voisi saada esim. toimitusjohtajan työn. Mutta roikkuu kuten aina samassa paskapaikassa töissä. Hänellä on useampi tutkinto. Myös maisterin paperit. Emme voi ikinä rikastua. En halua tätä keskinkertaista elämää. Haluan rikkaan kunnianhimoisen miehen, jolla oma menestyvä yritys tai on johtoportaassa jossain yrityksessä ja tienaa minimissään pari sataa tuhatta vuodessa. Miksi en miettinyt näitä asioita nuorempana. Miksi en etsinyt rikasta miestä. Sekin kävisi, jos miehellä olisi rikkaat vanhemmat, jotka antaisivat kaikkea ennakkoperintönä. Mutta ei, miehelläni on keskituloiset vanhemmat, jotka ovat sairaan kitsaita, ikinä emme ole saaneet euroakaan. Myöskään lapsellemme, eli lastenlapselleen, eivät anna mitään. Muutenkin ollaan ihan eriluonteisia miehen kanssa. Mulla on jo ikää ja ylipainoa. Mutta jos laihdutan, voinko vielä saada rikkaan miehen? Olen muuten kaunis, kauniit kasvot. Ja karismaattinen. Nuorena mua yritti kaikin keinoin saada omakseen mua 13 v vanhempi rikas mies, oli miljonääri. Tyhmänä vaan jätin hänet, enkä arvostanut mielettömiä autoja, huvijahtia, upeeta taloa, mökkiä, pankkitili pullotti..... jos eroan ja laihdutan, löytyykö esim Tinderistä rikkaita ukkoja? Vai mistä niitä pitää lähteä etsimään?
Kommentit (15)
Ymmärrän täysin sinua. Itse en tunne vetovoimaa alle viisinumerosia nettoja kuukaudessa tienaaviin naisiin. Eivä vain ole minun tasoani 😏
Menit liian pitkälle provossa kun mainitsit miehen palkan ja laitot liikaa yli keskituloisen palkasta. Ensi kerralla parempi yritys.
Ymmärrän hyvin... en minäkään nauti elämästä, mies tienaa huonosti. Minäkin haluaisin varakkaan miehen. Elämä olisi 100 kertaa helpompaa. Annan kaikille nuorille naisille ohjeen, älä ota muuta kuin varakas mies. Se tulee helpottamaan paljon elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin sinua. Itse en tunne vetovoimaa alle viisinumerosia nettoja kuukaudessa tienaaviin naisiin. Eivä vain ole minun tasoani 😏
Sinun tasoa on kulmakuppilan Riitat kahdeksalle eri miehelle tehdyllä mukulalla ja 20 vuoden päihdeongelmalla.
mies mies mies mies mies mies. mies sitä ja tätä. mies mies mies mies mies mies.
mies mies mies mies mies mies. mies sitä ja tätä. mies mies mies mies mies mies.
Tietyllä tavalla ymmärrän. Minäkin otin kunnianhimottoman miehen, joka pysyi pinnalla ihan vaan kun minä pitelin. Eromme jälkeen on alkanut siksi luuseriksi, joka aina sisimmässään oli. Harmi että ehdin tehdä lapset hänen kanssaan.
Onneksi itselläni on ollut kunnianhimoa hänenkin edestään, joten lapsiltamme ei puutu mitään, ja minäkin saan elää sellaista elämää, millaista haluan.
Eikö sinustakin olisi mukava luoda itse itsellesi sellainen elämä, josta olet aina haaveillut? Jos muita kykyjä ei ole kuin nätti naama, niin silloinhan sun pitää sillä mennä.
Kuka näitä pa s kajaarituksia jaksaa vääntää
Lapsellinen provo. Ja tet ääliöt lähettä mukaan.
Tollasella kk palkalla vois tehdä jo rahallakin rahaa päästäkseen sinne rikkaiden joukkoon - koska mikäpä se riittäisi
Riittääkö sulla muuhun kunnianhimoa kun yrittää saada jonkun muun rahat naimalla?
Ja juu tiedän et toi alotus on tekastu.
Mutta kyllähän tällasii naisia on paljon....minnaa, maisaa jne.
0/5