Mies ja alaston ase. Leslie Nielsen
Kuinkahan monta kertaa nämä nähnyt.... Aina jaksaa naurattaa.
Loistava päänäyttelijä löydetty sinne "Hei, me lennetään" -elokuvaan jo iäkkäämpänä ja ennen kaikkea näyttelijä, joka oli tunnettu "tosikko"- ja draamaelokuvista. Muistaakseni oli jotain 55 v, kun ura lähti korkeuksiin.
Hienoa näyttelijän työtä komediassa. Suosikkini,
F
Kommentit (13)
Missä muussa se Nordbergin näyttelijä on ollut?
Olin häneen lapsena ihastunut. Ja Kirkaan kanssa. :D Nyt aikuisena paljon vanhemmat miehet ällöttää (kokemuksien takia).
Vierailija kirjoitti:
Hyvät ilmeet😄
Tässä myös hyvä
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät ilmeet😄
Tässä myös hyvä
mies53v
Väärä
Hauska leffa mutta miksei tuon OJ:n tilalle voida istuttaa tietokoneella jotain muuta hahmoa? Tuo ei ollut hauska edes ennen ja nykyään paskiainen vain kuvottaa.
Tv sarjasta tehty leffa, näytteli jo siinäkin ihan samaa kohellusta. En kyllä ymmärrä miten näitä joku pitää hauskoina. Top secret ihan ok näiltä samoilta heeboilta
Itsellä käy sama ilmiö kuin varmaan monella muullakin, että Nielsenin muita elokuvia ei voi katsoa, koska odottaa sitä komediaa ja jotain hölmöä tapahtuvan.
Jostain luin, että Nielsenin hahmo tuli niin yhdistetyksi komediaan, että teatteri- ja muunlaiset elokuvat jäi pois näiden komedioiden vuoksi, koska yleisö alkoi nauramaan pelkästään siitä, että hän tuli lavalle/elokuvakuvaan.
Varmaan pitää paikkaansa, koska ainakin itselle käy sama homma. Odottaa, että koska se hölmötilanne tapahtuu..... :D En voi kuvitella häntä muussa kuin näissä komedioissa.
Harmi sinänsä, sillä oli tehnyt pitkän työpätkän jo aikaisemmin.
F
Vierailija kirjoitti:
Olin häneen lapsena ihastunut. Ja Kirkaan kanssa. :D Nyt aikuisena paljon vanhemmat miehet ällöttää (kokemuksien takia).
Tuskin olet kuitenkaan törmännyt vakavaan mutta hauskaan valkohiuksiseen herrasmieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin olet kuitenkaan törmännyt vakavaan mutta hauskaan valkohiuksiseen herrasmieheen.
Totta. En ole.
On hyvä!!
mies53v