Mitä aiotte tehdä loppupäivän nyt, kun kaikki brunssit ja muut vappukemut on ohitse?
Me ollaan miehen kanssa kahdestaan kotona Hgin lähiössä. 2h ja avokeittiö. Mies virittelee CS-pekiä kavereiden kanssa olohuoneen puolella. Minä löhöän sängyllä ja luen tuttavien päivityksiä.
Kiva vappu oli, käytiin aamulla juomassa kuoharit Kaivarissa, sitten kylään mun siskolle ja parille kaverille Pakilaan ja Espooseen. Julkisissa kulunut alun neljättä tuntia.
Ihan kivaa oli, mutta jotenkin jäi tyhjä olo. Vielä olisi ollut kiva juhlia, mutta ei keksitty mitään.
Ollaan akateeminen pariskunta, kolmikymppisiä. Ahdistaa työt ja pärjääminen, myös sosiaalinen kilpailu. Ollaanko me jotenkin hävitty tää peli, kun asunto on vuokrakaksio ei kovin hyvällä alueella, eikä elämässä tapahdu oikein mitään. Jotenkin korona on vain korostanut meidän elämän tylsyyttä. Kaverit muuttaa maalle, jatko-opiskelee, sijoittaa bitcoiniin ja hankkii uuden ammatin. Meillä vain sitä samaa vanhaa.
Miten tästä vapusta voisi vielä tehdä ikimuistoisen? Minne mennä ja mitä tehdä?
Mitä te aiotte tehdä?
Kommentit (18)
Kuka oikeasti juhlii jotain vappua. Huh.
Yli 3 tuntia julkisissa!! Painajaiseni.
Tsiisus sentään!?! Mene pitämään blogia.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä ajatus, että olisi jotain miehen kavereita käymässä!
Ei kun counter strikea online. Ei ne kaverit meillä ole. Ap
Kyhään jonkun nopean, mutta hyvän aterian. Syödään vielä yhdet munkit ja juodaan simaa (tulikin hyvää tänä vuonna). Mennään saunaan, katsotaan Fredin muistokonserttia, ehkä vähän sipsejä ja dippiä ja brittisarjan jakso. Sitten onkin klo n. 01 ja voi mennä tyytyväisenä nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Yli 3 tuntia julkisissa!! Painajaiseni.
Joo. Liityntäbussi metrosta ajaa harvennetuin vuoroin. Käytiin välillä kotona ja sitten taas Kurvin kautta Pakilaan. Sekin kesti 44 minsaa, siis bussi metro bussi. Hirveesti oli nistejä ja juoppoja julkisissa. Ap
Tulin just suihkusta. Miesystävä tulee kaupan kautta käymään. Tehdään tortilloja ja katsotaan Selviytyjät Suomea. Tänään on juomana vesi. Eilen oli punkkua ja bisseä...🤢
Rentoutua New pokemon snap pelin parissa
Leivoin vain itselleni.. Koko vappu yksin niin tässähän tämä iltakin menee palstaillessa, kuunnellessa musiikkia ja katsellessa jotakin Netflixistä.
Mennään saunaan ja syödään vielä jotain iltapalaa.
Minä olisin tahtonut lähteä viettämään iltaa meidän kavereiden mökkirantaan, mutta mies ei tahdo, kun huomenna on paljon remonttihommia eikä halua olla väsynyt. Ärsyttää kun on noin järkevä.
Ei ollut mitään vappukemuja tai -brunsseja. Olin aamulla tallilla. Panin ylioppilashatun päähän juhlan kunniaksi, paitsi toki ratsastaessa oli kypärä. Sitten tulin kotiin ja tein pitsaa. On vieläkin maha täynnä. Katsotaan illalla mieheni kanssa yksi elokuva loppuun. Kuohuvaa juodaan vasta tänään, koska eilisiltaisten syöminkien kanssa sopi paremmin G&T kuin samppanja.
Teistä sai aika sympaattisen kuvan, kun jaksatte ajella julkisilla tuntitolkulla kavereita tapaamaan.
Tsemppiä!
Ihanan keskiluokkaista elämää viettää ihmiset tässä ketjussa
Otan iisisti. Ei mitään hälinää, eikä pakkoseurustelemista kenenkään kanssa. Tsillaan omassa rauhassa. Ajatus lepää. Parasta ikinä.
En ole kotoa poistunut tänään, enkä eilen. Vapusta ei tietoakaan, eikä haittaa yhtään.
Aamulla brunssiaamiainen munkeilla, sitten lasten kanssa vapputorille ja puistoon jätskille. Ruoan jälkeen ystävät piipahtivat niin ikään nauttimassa munkeista. Saunomista aiemmin illalla, nyt katselen ohjelmaa ja nautitaan myöhäistä iltapalaa. Tosi mukavaa ettei tätä vappua tarvinnut täysin etänä olla, vaikkei varsinaisesti missään juhlissa nyt oltukaan. Olen ihan tyytyväinen, kohta nukkumaan.
Hirveä ajatus, että olisi jotain miehen kavereita käymässä!