Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään Lidllin sovellusta? Onko siitä mitään iloa/ hyötyä?

Vierailija
29.04.2021 |

.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä toisinaan kiinnostavia tarjouksia. Mutta ilmankin pärjää.

Vierailija
2/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tarjoukset parempia kuin tarjouslehdyköissä?

Millaisia ne tarjoukset ovat? Esimerkkejä?

Lähinnä mietin maksaako vaivaa alkaa kaivamaan puhelinta maksaessa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe sitä vaivaksi, sielä on välillä ihan hyviä tarjouksia. Ja ostarajojen täyttyessä, muutaman euron kuponkejakin. Viherosastolla tänään hyvän kokoinen parsanippu 2,79, meinasin ostaa S-marketista jossa kävin ensin, oli 3,79. Lisäksi sai etukupongilla luomu kesäkurpitsasta alennusta -1 e. Eli ovensuussa tuli jo 2€, minua se motivoi.

Vierailija
4/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään just käytin 3,50 euron "etukupongin". Suurimmilleen etuni ovat ehtineet kympin kuponkiin asti yhden kuukauden aikana. Ensin siis 0,50 €, 3,50 € ja kolmantena se kymppi. Olemme kahden hengen talous. 

Vierailija
5/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Mulla on ollut se pitkään! Missä se erikoistarjoukset on? Olenko aivan idiootti?

Vierailija
6/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pärjää.

Vierailija
7/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole tullut mitään kiinnostavia tarjouksia, ihan kun eivät personoisi niitä ollenkaan. Bonusten takia käytän mutta enimmillään niitä on tullut 3,5 e kuussa kun käymme pääasiassa muualla.

Vierailija
8/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään just käytin 3,50 euron "etukupongin". Suurimmilleen etuni ovat ehtineet kympin kuponkiin asti yhden kuukauden aikana. Ensin siis 0,50 €, 3,50 € ja kolmantena se kymppi. Olemme kahden hengen talous. 

Ja saadakseen sen kympin pitää olla ostanut 400 eurolla kuussa, eli saa etuja yht 15,50. (Listasta puuttui 1,50). Melko ankeaa.

Vierailija
9/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat sitä Lidl Plus -jäsenyyttä?

Aina jotain pieniä kuponkialennuksia tietyistä tuotteista, ja saat ostoksesta raaputusarvan, jossa myös joku tarjoushintainen tuote. Eipä noilla suurta merkitystä ole, usein vielä semmoisia artikkeleja, mitä en osta ollenkaan, hinnasta viis.

Kalenterikuukauden aikana kerryttää bonusta ostoistaan, minkä saa lunastaa aina tietyn kokonaiskertymän saavutettuaan. Olen sinkku, enkä koskaan pääse (eli kuluta Lidlissä) edes portaalle 250€. Saamani bonus on yleensä yht. 2€/kk. Eli ei päätä huimaa.

En tiedä, miksi vaivaudun säheltämään sovelluksen kanssa. Se pitää skannata puhelimesta kassalla, eikä aina edes toimi.

Vierailija
10/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus viikkotuotteet saa edullisemmin kupongilla. Paistopisteen tuotteet ovat melko usein tarjouksessa.

Vierailija
11/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja saadakseen sen kympin pitää olla ostanut 400 eurolla kuussa, eli saa etuja yht 15,50. (Listasta puuttui 1,50). Melko ankeaa.

Enpä taida työmarkkinatuestani käyttää 400 euroa Lidliin. Sori!

Vierailija
12/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina kuvittelen että sinne tulee joku hyvä tarjous mutta ei ikinä.

Vierailija
13/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, unohdin sen puolentoista euron edun. Minulle nämä ovat kyllä ihan ok, sillä en käytä juurikaan muita kauppoja. Eli ovat "vaivansa" väärti. Ymmärrän, että monet käyttävät muita kauppoja mieluummin, ei se ole minulta pois. 

Vierailija
14/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan lidlistä niin vähän (ja vaan tiettyjä samoja tuotteita kuukaudesta toiseen, eli en useinkaan kaikkea randomia tarjousliibalaabaa), joten eipä siitä kamalasti hyötyä ole. Joskus saa tyyliin kaksi luumupakettia 1,50 (norm 2,70) tai muuta vastaavaa, joten onhan sekin kiva.

Enemmän jos ostaisi niin varmaan saisi melkoiset edut. No, on se näinkin ok jos haluaa tietonsa apista antaa.

Ennen en käyttänyt mitään appeja tai muuta tietoturvaani alentavaa, mutta näillä mennään nykyään.

Vierailija
15/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon kympin voi pariskunta saada, jos keskittää ostoksensa Lidliin. Itse käyn sieltä hakemassa vain tietyt jutut, ja kun tarjolla on sopivaa kodintavaraa erätuotteina.

Joskus kauan sitten ostin Liiteristä jopa läppärin, maksoi muistaakseni 1200€. Eipä ole tuommoisia hankintoja enää tullut tehdyksi. Oli siellä vähän aikaa sitten robotti-imuri 150€(?), mutta olin jo ehtinyt ostamaan vastaavan muualta.

Vierailija
16/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saadaan tosi tuntuvia etuja sillä. Yleensä alennuskuponkeja tulee reilu 25 euroa, mikä siis vähennetään suoraan kassalla ostoksista. Lisäksi on jotain tuotekohtaisia alennuksia, niitä käytän joskus.

Vierailija
17/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on ostanut 50 eurolla, niin saa 50 sentin alennuskupongin.

Vierailija
18/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan lidlistä niin vähän (ja vaan tiettyjä samoja tuotteita kuukaudesta toiseen, eli en useinkaan kaikkea randomia tarjousliibalaabaa), joten eipä siitä kamalasti hyötyä ole. Joskus saa tyyliin kaksi luumupakettia 1,50 (norm 2,70) tai muuta vastaavaa, joten onhan sekin kiva.

Enemmän jos ostaisi niin varmaan saisi melkoiset edut. No, on se näinkin ok jos haluaa tietonsa apista antaa.

Ennen en käyttänyt mitään appeja tai muuta tietoturvaani alentavaa, mutta näillä mennään nykyään.

Olen täysin samoilla linjoilla kanssasi. 👍

Vierailija
19/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on ostanut 50 eurolla, niin saa 50 sentin alennuskupongin.

Ja kun ostokset ovat kertyneet 120€:on, eli ostat 70€ :lla lisää saat 1,50€ alennuskupongin. Jee! 🙄 Miksi vaivaudun? Saisin enemmän, jos noukkisin matkan varrelta tyhjät juomatölkit mukaani.

Vierailija
20/29 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut pari kertaa 50sentin alennuskupongin. Ne ovat voimassa vain joitain päiviä eli ei voi säästää kuten S-etukortilla.

Muut kupongit olleet sellaisiin juttuihin alennuksia mitä en muutenkaan osta: pullaa, herkkuja, leipää, virvoitusjuomia, mehuja, sipsejä. No joskus on joku järkevä kasvis, mutta ei sovi muihin ruokalistan suunnitelmiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme