Välillä herään siihen ajatukseen miten paskaa työ voi olla
Olen töissä eräässä myyntiorganisaatiossa. Käytännössä myyjät saavat provisionsa siitä, että myyvät huonolaatuista paskaa asiakkaille.
Ja arvatkaas kuka tuon paskan saa sitten käsiteltäväksi reklamaatioiden, valitusten ja muun muodossa? No minä tietenkin. Enkä minä saa provisiota siitä valitusten määrästä..
En väitä että pitäisikään, mutta välillä vaan vituttaa, ei mulla muuta.
Kommentit (7)
Kiinnostaisi tietää, millainen yritys pysyy pystyssä myymällä asiakkailleen paskaa.
Luulisi, että tuollainen pulju olisi kaatunut jo aikaa sitten.
Jonkun rooli organisaatiossa on ottaa vastaan ja käsitellä paskaa. Näistä paikoista sitten hakijat oikein tappelee. Työtähän sekin on.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää, millainen yritys pysyy pystyssä myymällä asiakkailleen paskaa.
Persujen puoluetoimistolle taukotilaan sitä tilataan.
Tunnen tuskasi. Meidän työpaikalla on tyytyväisyys painikkeet eteisessä ja jos päivän mittaan on tullu punaisia painalluksia niin niitä sitten ruoditaan ja etsimällä etsitään syyllistä.
Salipäällikkönä toimiva lihava nainen sitten mielistelee tekohymyllä pomolle ja asiakkaille, sen jälkeen tiuskii sekä toljottaa työntekijöitä vihaisesti.
Raskasta touhua.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan pelkällä paskalla pysy pystyssä. Mutta ei myöskään pelkällä laadulla koska hinta karkaa. Kilpailukykyisin on kai jotain näiden väliltä.
Vaihda työpaikkaa, ei epämiellyttävä työ ole rahan arvoista
Työ muualla kuin keittiössä ei ole naiselle ominaisita aluetta. naista ei ole tarkoitettu työskentelemään perheensä ulkopuolella.
mies53v