Kokoomus teki itsemurhan, ei pelastanut Suomea
Olen 36 vuotta äänestänyt Kokoomusta. Nyt en koskaan enää.
Hyvästi, Kokoomus.
Kommentit (11)
Tyhjän äänestäminen ei ole vastuunkantoa. Toivottavasti kokooomuksen kannattajat muistaa ensi eduskuntavaaleissa äänestää tyhjää esikuvansa mukaan...
Vierailija kirjoitti:
Tyhjän äänestäminen ei ole vastuunkantoa. Toivottavasti kokooomuksen kannattajat muistaa ensi eduskuntavaaleissa äänestää tyhjää esikuvansa mukaan...
Kokoomus ei enää ole esikuvani. Tämä oli viimeinen niitti.
Nyt sitten vaan pitää päättää, äänestääkö jatkossa Perussuomalaisia vai Kristillisiä.
Kokoomus halusi siis hävitä seuraavat kunnallisvaalit, eduskuntavaalit ja presidentinvaalit.
Tyhjän äänestäminen = paketin tukeminen
Persujen laariinhan tämäkin sataa.
Yllättyneitä:
- kokoomuksen äänestäjät
-
-
ja tietty
- joku merkonomi jolla ei vielä äänioikeutta
Orpolla oli mahdollisuus liittyä poliitikkona siihen valtiomiesten kaartiin, johon kuuluvat mm. Risto Ryti ja Mannerheim. Mutta Opro halusi olla kuin Bobrikov. B. Orpokov.
Olipas selkärangaton päätös. Äänestäisivät ihan vaan suoraan juuta. Minä en enää äänestä kokoomusta. Täytyy löytää uusi puolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus ei enää ole esikuvani. Tämä oli viimeinen niitti.
Nyt sitten vaan pitää päättää, äänestääkö jatkossa Perussuomalaisia vai Kristillisiä.
Minä äänestän kristillisiä. Ainakaan tässä vaiheessa ei pysty persuihin menemään. Kristilliset pienemmän pahan periaattella.
No myöhäistä sitä enää olisikaan ollut kaataa. Meillä oli yksi tilaisuus neuvotella loistava sopimus, ja Marin sössi sen. Nyt juttu on liian iso.
Keskustelimme juuri aasialaisen vaimoni kanssa aamuseksin (mikä on paljon parempaa kuin suomalaisen naisen kanssa, koska hän on... noh...aasialainen nainen, jos tiedätte mitä tarkoitan ;) ) jälkeen tästä samasta aiheesta. Outo yhteensattuma!