Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ashwagandhasta tulee maha kipeäksi

Vierailija
27.04.2021 |

Minulla Ashwagandhasta tulee maha todella kipeäksi jos tuota Ashwagandhaa sekoittaa pelkästään veteen. Kerran kokeilin niin maha tuli todella kipeäksi. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Jos Ashwagandhaa laittaa smoothin sekaan, niin silloin ei tule maha kipeäksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään terveellinen rohto sekään vaikka kovasti hehkutetaan ja mainostetaan. Aiheuttaa pahimmassa tapauksessa maksavaurion.

Vierailija
2/7 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on KSM66 kapseleita https://www.harmonia.fi/Harmonia+KSM66 *, enkä ole huomannut mitään vaikutusta suuntaan tai toiseen, vaikka kuukauden olen niitä ottanut. Ei ole tullut minkäänlaisia vaivoja niiden ottamisesta, hyvin on vatsa kestänyt. Ehkä mulla ei sitten ollut tarvetta stressin hallintaan, vaikka oletin että on siellä suunnalla ongelmia, kun kerta nukkuminenkin on huonoa. Tiedä sitten kenelle nämä ovat tarkoitettu ja millä lailla pitäsi olossa näkyä.

*Harmonia KSM66® stressin hallintaan

– Edistää henkistä tasapainoa, jaksamista ja toimintakykyä, sekä nukahtamista ja unen laatua*. Harmonia KSM66® -valmisteen sisältämä täyden spektrin ashwagandha-juuriuute harmonisoi kehon toimintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on KSM66 kapseleita https://www.harmonia.fi/Harmonia+KSM66 *, enkä ole huomannut mitään vaikutusta suuntaan tai toiseen, vaikka kuukauden olen niitä ottanut. Ei ole tullut minkäänlaisia vaivoja niiden ottamisesta, hyvin on vatsa kestänyt. Ehkä mulla ei sitten ollut tarvetta stressin hallintaan, vaikka oletin että on siellä suunnalla ongelmia, kun kerta nukkuminenkin on huonoa. Tiedä sitten kenelle nämä ovat tarkoitettu ja millä lailla pitäsi olossa näkyä.

*Harmonia KSM66® stressin hallintaan

– Edistää henkistä tasapainoa, jaksamista ja toimintakykyä, sekä nukahtamista ja unen laatua*. Harmonia KSM66® -valmisteen sisältämä täyden spektrin ashwagandha-juuriuute harmonisoi kehon toimintoja.

Itsellä on Ashwagandhaa jauheena.

Vierailija
4/7 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta yrtistä tule vatsavaivoja mut Lions Mane yleensä aiheuttaa niitä 3-5 päivän sisään käytön aloittamisesta. Ashwagandha tosiaan joillekin aiheuttanut jopa maksavaurioita, syytä tälle ei tiedetä. Jos säännöllisesti syö pidempää niin hyvä varmaan ottaa maksa-arvot, sama juttu varmaan lähes jokaisen lääkkeen/lisäravinteen kohdalla.

Vierailija
5/7 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ruoan kanssa äläkä ota liikaa.

Vierailija
6/7 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ruoan kanssa äläkä ota liikaa.

Smoothien kanssa otan teelusikallisen. 416

Vierailija
7/7 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos säännöllisesti syö pidempää niin hyvä varmaan ottaa maksa-arvot, sama juttu varmaan lähes jokaisen lääkkeen/lisäravinteen kohdalla.

Mutta kuinka moni ottaa? En lähtis leikkimään terveydelläni jonkun luontaistuotteen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme