Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytekakku kaupan pakastealtaasta

Vierailija
27.04.2021 |

Ovatko pakasteena myytävät täytekakut ok? Siis maku ja rakenne. Konditoriatuotteina kaupat toki täytekakkuja myös myyvät, mutta kun eilen katselin tarjolla olevia, niin näyttivät niin kreemimäisiltä, etteivät houkutelleet ostamaan.
Pikkukakku olisi tarkoitus hankkia. Itse ei nyt tällä kertaa jaksa leipoa, tai siltä ainakin tuntuu, ettei jaksa :9
Ei tarvitse eri merkkejä mainostaa, yleensä vaan kyselen, ovatko pakastekakut maistuvia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hieman valmistajasta, mutta kyllä pakastekakkukin voi olla erittäin herkullinen! Etenkin mansikkakermakakku toimii hyvin myös pakasteena ja saattaa jopa olla mehevämpi kuin itse leivottu/leipomosta ostettu.

Vierailija
2/12 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frödingen tuotteet ovat mielestäni kyllä hintansa väärtejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän enää ei pakasteesta löydy jäätelö-täytekakkuja? Paitsi niitä ylimakeita viennettoja.

Vierailija
4/12 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä merkillä on niin sokerisia, että nuorikin ihminen voi tuntea kuin olisi esidiabetes. Joissakin liian suuri rasvapitoisuus, jos haluaisi kevytkermaa ja liivatetta. Selviää oikeastaan kokeilemalla.

Vierailija
5/12 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain kerran leipomosta ja kun alettiin syömään se oli sisältä jäässä. Kokeilemalla se selviää. Ne ei vissiin paljoa maksa?

Vierailija
6/12 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä merkillä on niin sokerisia, että nuorikin ihminen voi tuntea kuin olisi esidiabetes. Joissakin liian suuri rasvapitoisuus, jos haluaisi kevytkermaa ja liivatetta. Selviää oikeastaan kokeilemalla.

No voi h#lvetti suoraan sanottuna.  Kuka muka syö täytekakkua joka päivä ja mahan täydeltä.

Sen kerran kun täytekakulla juhlistaa jotain, niin jokainen terve ihminen voi sitä palasen syödä.

Paras tehdä itse sokeriton, rasvaton, munaton ja viljaton  täytekakku itse, niin saa haluamaansa täytekakkua.

Vierailija
7/12 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän enää ei pakasteesta löydy jäätelö-täytekakkuja? Paitsi niitä ylimakeita viennettoja.

Koska ne oli jo aikanaan järkyttävän kalliita ja niiden menekki oli mitätöntä.

Kaupat optimoi kaiken hyllytilan myymälöissään nykyisin. 

Vierailija
8/12 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frödingen pakastetun mansikkakermakakun kuusi pääraaka-ainetta:

kerma, vesi, mansikat 16 %, sokeri, kananmuna, vehnäjauho

Kakussa on vettä enemmän kuin mansikoita, sokeria ja kananmunia ja se kyllä valitettavasti maistuu myös tuotteessa. Näiden teollisten tuotteiden ongelma on lähes aina sama, tehdään mahdollisimman halvalla ja makua saadaan sitten lisättyä keinotekoisilla aromeilla kuten tässäkin tapauksessa.

Vierailija
9/12 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frödingen tuotteet ovat mielestäni kyllä hintansa väärtejä.

Olen samaa mieltä.  Maistuvat hyviltä sen kerran kun tarvitsee pika pikaa täytekakun pöytään.

On ruotsalaista tuotantoa ja Prinsessa-kakku, se marsipaanikakku on edelleen suosikki Ruotsissa ja on se monen suosikki myös täällä Suomessa.

Ja valinnan varaahan noissa Frödingein tuotteissa on.

Vierailija
10/12 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frödinget on hyviä, mutta tosi pieniähän ne on, että kannattaa ottaa huomioon, jos on innokkaita kakunsyöjiä

Vierailija
11/12 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi h#lvetti suoraan sanottuna.  Kuka muka syö täytekakkua joka päivä ja mahan täydeltä.

Sen kerran kun täytekakulla juhlistaa jotain, niin jokainen terve ihminen voi sitä palasen syödä.

Paras tehdä itse sokeriton, rasvaton, munaton ja viljaton  täytekakku itse, niin saa haluamaansa täytekakkua.

Sinä voit ottaa sokeria ja rasvaa niin paljon kuin haluat. Haluan kauppaan itselleni ja muille kevytversiot. Ja kyllä koko kakku vetästään kerralla.

Vierailija
12/12 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen ostanut prinsessakakun ja kyllä se menetteli.

Mutta olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että oma leipoma paras. Ja varsinkin jos tekee juustokakun, niin ei siinä paljon tarvitse tehdä mitään. Usein ei tarvita edes uunia. Esim. nutellakakku on naurettavan helppo tehdä. Tai oreokakku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän