Kansanedustaja Paavo Arhinmäkeä (vas) epäillään toisen omaisuuteen kohdistuneesta vahingonteosta.
Paavo Arhinmäki kiistää rikosepäilyn – nuorukaisen mukaan ”kävi käsiksi ja potkaisi autoa”
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0c7078e2-ddaf-49f8-9a10-46848ad4c…
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
0/5.
Arhinmäelle 5/5.
Tyypillisenä vasemmistolaisena lupailet numeroita joita sinulla ei ole. Loppujenlopuksi paavolle jää lupauksestasi joskus myöhemmin 0.000001/5 verojen jälkeen.
Onko täällä kaksi aloitusta samasta aiheesta.
Mitä se kannattaa jauhaa tätä viis viikkoa.
" – Olimme pysäköineet automme tiensivuun, kun metsästä ilmestyi miesjoukko kassien kanssa. Yksi miehistä tuli huomauttamaan asiasta minulle. Pitäisi kuulemma painua v*****n, 19-vuotias nuorukainen kertoo Iltalehdelle."
Miksi Arhinmäki on ollut yöllä metsässä miesjoukon kanssa kassit kädessä?
Vierailija kirjoitti:
" – Olimme pysäköineet automme tiensivuun, kun metsästä ilmestyi miesjoukko kassien kanssa. Yksi miehistä tuli huomauttamaan asiasta minulle. Pitäisi kuulemma painua v*****n, 19-vuotias nuorukainen kertoo Iltalehdelle."
Nuorukaisen nimi Abdullah...
Tämä on mielipidevangitsemista.
Kommunismissa yksityinen henkilö ei omista mitään, joten Paavo ei ole voinut potkaista kenenkään omistamaa autoa.
Hän on saanut rikossyytteen pelkän poliittisen kantansa takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti ollut, koska silloin tämä puliukko kommari olisi käynyt vaan toivottamassa hauskaa illanjatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä oliko paavo abdullahien kanssa metsässä yöllä jakamassa pussikaljojaan. paavo taitaa ...
Vasemmistoliiton eduskuntaryhmä flänäpäissään joraa tai sit ne flaidaa, mä en maindaa, olkoon niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä oliko paavo abdullahien kanssa metsässä yöllä jakamassa pussikaljojaan. paavo taitaa ...
Ei kun kassejaan ...
Miten tuo on kansanedustaja? Paavo on 44-vuotias, käy 19-vuotiaan kimppuun, ja yrittää "selittää" asian karmaisevan surkeasti. Voi herranjumala miten jälkeenjäänyt tuo Paavo on.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo on kansanedustaja? Paavo on 44-vuotias, käy 19-vuotiaan kimppuun, ja yrittää "selittää" asian karmaisevan surkeasti. Voi herranjumala miten jälkeenjäänyt tuo Paavo on.
Aina nämä ovat selittelemässä kun asiat ja laki koskevat heitäkin. Viimeisimpänä nämä Tommi Parkkosen syytteen selittelyt.
0/5.
Arhinmäelle 5/5.