Shampoo: Vaahdota, huuhtele ja toista. Teetkö ohjeen mukaan?
Kommentit (12)
Ei tarvii toistaa. Myyntimies keksi tuon tuplatakseen myynniin. Samoin ota kaksi pilleriä. Yksi riittää.
Miksi muuten shampoo ja hoitoaine myydään samankokoisissa pulloissa, vaikka shampoota kuluu paljon enemmän?
Vaahdotan ensin päälaen hiukset ja huuhdon, sitten vaahdotan koko pään ja pesen myös latvat. Hiukset pysyy puhtaana pidempään ja säästän pitkien hiusteni latvoja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten shampoo ja hoitoaine myydään samankokoisissa pulloissa, vaikka shampoota kuluu paljon enemmän?
Ei, vaan hoitoainetta kuluu enemmän. T. pitkähiuksinen
mä pesen kerran viikos ja se on täynnä aineita yleensä (kuivashampoota jne), niin vaahdotan 2 tai kolme kertaa. yhdestä ei ees vaahtoa ja jäisi lähmäiseksi. en kuitenkaan laita isoa länttiä shampoota vaan pienen.
Pesen päivittäin, niin ei tarvitse kahta pesua. Jos pesisin harvemmin, niin tekisin tuplapesun.
En koska pesen hiukset päivittäin.
Miten paskoja aineita käytätte, jos ei tukka puhdistu yhdellä pesulla?
En toista. Turhaa tuhlausta, kun yhdelläkin kerralla puhdistuu ihan hyvin.
Mä pesen aina kahdesti, koska käytän aika paljon tuotteita hiuksissa. Toisella vaahdotuksella riittää kyllä ihan tippa shampoota, kun vaahtoaa niin hyvin. Hoitoainetta mulla menee varmaan tuplamäärä shampooseen verrattuna, koska haluan että sitä on kunnolla koko hiuksissa (joo, ei varmaan ole oikeoppista), mutta huuhtelen toki myös erityisen hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Miten paskoja aineita käytätte, jos ei tukka puhdistu yhdellä pesulla?
No ihan niinkin "paskoja", että perus markettikamaa. Toimii mulla. Viikossa myös hiukset ehtii rasvoittua sen verran, että yksi pesu ei riitä, kokeiltu on!
Kyllä. Kerrasta ei tuu vielä.puhdasta.