Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tsempatkaa mua!

Vierailija
25.04.2021 |

Kolmas paastopäivä menossa ja tekisi mieli syödä ihan mitä tahansa. Jääkaapissa on nakkeja, munia, makkaraa, mansikka ja mustikkakeittoa, juustoa ym. On ruisleipää ja tuoreita sämpylöitä, jaffakeksejä ja mokkapaloja. Nyt kun luettelin kaikki, minun pitää pystyä jättämään ne mielestä ja keskittyä suolaveteen ja vichyyn. Haluan paastota kolme viikkoa. Nyt ei saa sortua. Kun paasto loppuu syön maltillisesti pinaattikeittoa aluksi ja ehkä kaurapuuroa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemp

Vierailija
2/24 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä, jaksaa jaksaa, älä luovuta. loppukiri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä hyvä, jaksaa jaksaa, älä luovuta. loppukiri.

Tämä on vasta alkua, mutta siinä mielessä loppukiri, että kolmannen päivän jälkeen pitäisi helpottaa. Ei mulla ole edes nälkä, tekee vaan mieli kaikkea. Ohimenevää...

Vierailija
4/24 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian tiukka dieetti kerralla. Elimistö vetää kyllä ruuan puoleen.

Vierailija
5/24 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian tiukka dieetti kerralla. Elimistö vetää kyllä ruuan puoleen.

Kuten sanoin, ei ole nälkä. On vain mielihaluja.

Vierailija
6/24 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoo?

Paasto ei laihduta.

Vierailija
7/24 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme viikkoo?

Paasto ei laihduta.

Paastoan muustakin syystä kuin laihtuakseni ja kyllähän se laihduttaa, jos ei syö. En ala väitellä tästä enempää, olen lukenut paljon aiheesta.

Vierailija
8/24 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit aloitaa ruoka rytmin.Ei tarvitse paastota,Kaikea voi syödä mutta kohtuudella. Moni syö vain kerran päivä,napostelee sitten muu aika ja se lihotaa.Ota aamianen ,lounas ,illalinen käytön, 2välipalat niiden välissä unohtamatta.Laihdutaminen lihotaa,lihoat vain enemän ja et saa painoasi pysyy ok. 40 päivän pääsiäispaasto  ohi,jo loppu pääsiäiseen . Nyt on meneillä muslimien paasto kuukausi:Viimenen paasto päivä 12.5.Mitä hyötyä on paastos,jos mielesi huutaa ravintoa ja jääkapisi on sitä täynnä?Oletetavasti heitit vain jutun ja odotelet mitä jeni vastaa?

Vierailija
9/24 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit aloitaa ruoka rytmin.Ei tarvitse paastota,Kaikea voi syödä mutta kohtuudella. Moni syö vain kerran päivä,napostelee sitten muu aika ja se lihotaa.Ota aamianen ,lounas ,illalinen käytön, 2välipalat niiden välissä unohtamatta.Laihdutaminen lihotaa,lihoat vain enemän ja et saa painoasi pysyy ok. 40 päivän pääsiäispaasto  ohi,jo loppu pääsiäiseen . Nyt on meneillä muslimien paasto kuukausi:Viimenen paasto päivä 12.5.Mitä hyötyä on paastos,jos mielesi huutaa ravintoa ja jääkapisi on sitä täynnä?Oletetavasti heitit vain jutun ja odotelet mitä jeni vastaa?

Ravinto on koko perheelle, ei vain minulle. Laitan ruokaa ja leivon perheelle, mutta en itse syö.

Vierailija
10/24 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen viisi kertaa päivässä pupeltaminen vasta lihottaakin. Ei sovi minulle. Nyt jatkan siitä mihin jäin. Mielihalut ruokaa kohtaan menivät jo ohi.

Vierailija
11/24 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravinto on koko perheelle, ei vain minulle. Laitan ruokaa ja leivon perheelle, mutta en itse syö.

Ihmeellistä itsensä kidutusta. Syömälakko.

Miten sun elimistö pärjää?

Ramadania pitävät syö auringon laskun jälkeen. Sä et syö ollenkaan kolmeen viikkoon?

Järki hoi.

Vierailija
12/24 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä syö ollenkaan? Mistä ravintoaineet?

Vierailija
13/24 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko?

Vierailija
14/24 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku on noin sekasin? Mistähän sä olet lukenut ja mitä? Huhhuh

Tsemppiä vaan valitsemallasi tiellä.

Sekoitat elimistösi totaalisesti.

Vierailija
15/24 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarallista. Eik Venäjällä pitänyt sen yhden kuolla nälkään kolmen viikon paaston aikana :DD

Vierailija
16/24 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te kaikki noin hölmöjä?! Paastota voi viikosta neljään turvallisesti. Ei se ole mikään nälkälakko. Nälän tunne loppuu kolmannen päivän jälkeen. Ettekö muka ole ennen kuulleet?! Venäjällä on paastoklinikoita, joissa hoidetaan monia sairauksia vesipaastolla.

Vierailija
17/24 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim facessa on paasto ryhmä, jossa ihmiset ovat paastonneet viikkoja. Ei mitään ongelmia. Ota selvää, jos kiinnostaa. Paasto on vanha hoitomuoto.

Vierailija
18/24 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap täysi hörhö ja urpo! Kuten jo edellä joku mainitsi, niin sekoitat elimistön ja sitä myötä aineenvaihduntasi kokonaan.

Vierailija
19/24 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö nyt ees se mansikka, homehtuu tai mätänee nopeasti, etenkin jos se on perattu!

Vierailija
20/24 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse noin ID iootti vai esitätkö vain? Lue enemmän, luulet vähemmän.