Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia että näyttää noin 7-9 v ikäistään nuoremmalta?

Vierailija
24.04.2021 |

Tavallista tää?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olisi normaalia, niin sitten ei näyttäisi ikäistään nuoremmalta.

Vierailija
2/11 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu iästä, ei ole normaalia jos olet 9-vuotias ja näytät vauvalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu geeneistä.

Vierailija
4/11 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Suomessa 33,4 prosenttia naisista ja 99,9 prosenttia miehistä uskoo näyttävänsä ikäisiään nuoremmilta. 

Vierailija
5/11 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin olin 13v, niin niin päin vastoin mua luultiin kokoni ja tyylini takia noin 4v vanhemmaksi, johon vaikutti myös se että liikuin muutamaa vuotta vanhempien seurassa.

Vierailija
6/11 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihmeellistä, kun minäkin näytän peilistä vähintään yli 10 vuotta ikätovereitani nuoremmalta. Sit vielä kun uskoo sen, kun joku kohteliaisuudesta sanoo, et ei uskois, kun kerron ikäni. Kaikki muut vanhenee, paitsi minä! Ihmeellinen luonto ja kerroinko jo, että olen narsisti. 

Vierailija
7/11 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän samanlainen juttu kun se, että 90 % autoilijoista on mielestään keskimääräistä parempia kuskeja.

Vierailija
8/11 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että riippuu tosi paljon siitä minkä kokoinen olet. Perustelen omilla havainnoillani.

Teininä menin helposti 18-21-vuotiaasta. Samoin nyt 31-vuotiaana. Teininä olin normaalipainon ylärajalla, nyt alipainon ylärajalla. Sairastuin parikymppisenä anoreksiaan. Viisi vuotta nuorempi siskoni on lievästi ylipainoinen ja usein luullaan että hän on se vanhempi. Ollaan täsmälleen samanpituisia ja kasvotkin aika samankaltaiset.

Samoin telkkarin läskiohjelmissa ihmiset ovat paljon vanhemman näköisiä mitä oikeasti.

Vierailija
9/11 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että riippuu tosi paljon siitä minkä kokoinen olet. Perustelen omilla havainnoillani.

Teininä menin helposti 18-21-vuotiaasta. Samoin nyt 31-vuotiaana. Teininä olin normaalipainon ylärajalla, nyt alipainon ylärajalla. Sairastuin parikymppisenä anoreksiaan. Viisi vuotta nuorempi siskoni on lievästi ylipainoinen ja usein luullaan että hän on se vanhempi. Ollaan täsmälleen samanpituisia ja kasvotkin aika samankaltaiset.

Samoin telkkarin läskiohjelmissa ihmiset ovat paljon vanhemman näköisiä mitä oikeasti.

Tähän vielä lisään että minä olen meistä se joka on juopotellut ja tupakoinut teinistä asti. Sisko on kunnollinen. 😄

Vierailija
10/11 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle, nelikymppiselle, bussikuski yritti myydä lastenlipun. Johtui selässäni kantamastani repusta, piti koululaisena. Olen keskimittainen nainen. Pelotti kyllä vähän matkan aikana niin  huononäköisen kuljettajan kyyti, vai olikohan vain väsynyt. 

Vierailija
11/11 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viisikymppinen mies pukeutuu muodikkaasti farkkuihin ja kireään t paitaan, menee helposti kolmevitosesta.