Olen menossa töihin, piti ottaa allergialääke mutta otinkin vahingossa unilääkeen.
Mitäs nyt , menenkö silti töihin? olivat niin samannäköisissä liuskoissa vierekkäin ja erehdyin liuskasta.
Kommentit (15)
Mikä unilääke? Stilnoct mulla ainakin pistää pään ihan sekaisin ellen mene nukkumaan sen ottamisen jälkeen.
Kerro esimiehelle erehdyksestäsi. Jatkossa et varmaan tee samaa virhettä. Tuskin voit unilääkkeen vaikutuksen alla työskennellä, joten se on joko sairauslomaa tai palkaton vapaa tänään.
Ei se tyhjästä ole ilmestynyt teille kotiin se unilääke. Kun työnantajalle selviää, että käytät aineita...
Allergialääkkeet kannattaa ottaa myös illalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei se tyhjästä ole ilmestynyt teille kotiin se unilääke. Kun työnantajalle selviää, että käytät aineita...
Lääkärin määräämien lääkkeiden käyttö on aivan laillista ja asiallista toimintaa. Ei ole työnantajalla nokan koputtamista. Poikkeus jos vaikka ajaa autoa työkseen, niin ei voi silloin käyttää sellaista lääkettä jonka kanssa autoilu ei sovi yhteen.
Yhdelle toisellekin sattui samanlainen juttu aikaisemmin. Kertoi sen samalla tavallakin sinun kanssa. Olisi ollut mielenkiintoista tietää, jatkuiko hänen työsuhteensa, vai miten kävi.
Jos sinua alkaa väsyttää, tekeydy sairaaksi yhdeksi päiväksi. Äläkä sekoita liuskoja toiste. Enää et varmaan ehdi oksentaa lääkettä?
Olisin yhteydessä esimieheen ja kertoisin rehellisesti mokasta ja pidät palkattoman vapaan.
Vierailija kirjoitti:
Yhdelle toisellekin sattui samanlainen juttu aikaisemmin. Kertoi sen samalla tavallakin sinun kanssa. Olisi ollut mielenkiintoista tietää, jatkuiko hänen työsuhteensa, vai miten kävi.
No ihan kuin tollasesta saisi potkut🤣 ja jos saa, niin parempikin vaihtaa maisemaa, kertoo firmasta aika paljon
Jos se on joku mirtatsapiini niin ihan sama. Toimii yhtä hyvin kuin mynthon.
Narkkari? 🤣Siis lääkäri määrää unilääkettä, jotta voi nukkua niin ihminen on narkki? WTF?
Mikä hitto ihmisiä nykyään vaivaa? Joku : olen parempi ihminen kuin sinä, koska en tarvi lääkkeitä mihinkään, en juo, en polta, syön täydellisesti mutta oon kuitenkin täys mulk.. Ja nillittäjä.
Tavoitteletteko täydellisen ihmisen kruunua? No tolla ette saa muuta ku idiootin leiman. Jos vielä lisäksi yritätte tyrkyttää muille sitä omaa erinomaisuuttanne.
Tollo