Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rikki mennyt satisfyer

Byebyesatisfyer
21.04.2021 |

Pari vuotta sitte ostettuja satisfyereita 2kpl, hönkä loppuu heti, onko nämä ihan roskis kamaa suoraan? Energiajätteeseenkö nää nyr sit laitetaan?Takuu ei kyl enää voimassa.
Tosiaanko pitää uus tilata.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat multa kympillä uuden. Tai kerran kokeillun. 😂 Ei ollut mun juttu yhtään.

Vierailija
2/14 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat multa kympillä uuden. Tai kerran kokeillun. 😂 Ei ollut mun juttu yhtään.

Kuulostaa äkkiseltään ihan mahdottomalta ajatukselta, mutta kun itselläni on myös kyseinen laite, niin tiedän, että siihen voi vaihtaa tarvittaessa sen silikonipehmusteen (joko omasta laitteesta tai tilata varaosana uusia).

Ja varmaan onnistuu desinfiointikin, kun on niin laadukkaan oloista silikonia se materiaali. 

Vuoden parin käyttöikä taitaa noissa akullisissa laitteissa olla ihan tavallinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omassa laitteessani on 15 vuoden takuu, mutta se on ostettu tänä keväänä niin en osaa sanoa mikä oli käytäntö pari vuotta sitten.

Vierailija
4/14 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdoinnsiihen uuden tehokkaamman akun. Nyt kestää vibrata tunnin, ilman että huomaa hiipumista tehossa.

Vierailija
5/14 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vaihdoinnsiihen uuden tehokkaamman akun. Nyt kestää vibrata tunnin, ilman että huomaa hiipumista tehossa.

Voiko näihin vaihtaa akun tai jotain? En viitsisi korjaajalle viedä joten saako sen itse vaihdettua

Vierailija
6/14 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin omassa laitteessani on 15 vuoden takuu, mutta se on ostettu tänä keväänä niin en osaa sanoa mikä oli käytäntö pari vuotta sitten.

Akku ei kuulu Satisfyerin 15 vuoden takuun piiriin, kuten ei juuri missään laitteissa yli kahden vuoden takuuajan kohdalla. Akun vaihtaminen itse mitätöi takuun. Nämä löytyvät Satisfyerin takuuehdoista googlella ihan suomeksi.

Harvemmin minkään pienlaitteen akku kestää säännöllistä käyttöä ja latauksia paria-kolmea vuotta pidempään.

Vierailija
7/14 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti vajaa 2 vuotta, kun ei enää suostunut latautumaan eikä toimimaan. Aika surkea kesto.

Sen sijaan vanhempi satisfyerini toimii yhä ja ollut käytössä reilun 3 vuoden ajan.

Vierailija
8/14 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on noita verkkovirtakäyttöisiä kamppeita.

Vierailija
9/14 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akut kestää rajallisen määrän latauksia. SER-keräykseen nuo kuuluu, ei roskiin. Mut kannattaa tosiaan kysyä myyjältä, saako akun vaihdatettua jossain.

Vierailija
10/14 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä suurin osa seksileluista on ihan luokattomia keston suhteen. Siksi tilaan Sinfulilta, koska sieltä saa 2v takuun. Ja jos oikeesti niitä härveleitä käyttää säännöllisesti niin harva tuota 2v kestää :D

Vierailija
11/14 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tulee näistä ongelmajätettä.

Mihin muuten nämä ongelmajätteet laitetaan? Itse en ainakaan viitsi pienellä paikkakunnalla kiikuttaa jäteasemalle paikallisten ukkojen ihmeteltäväksi. Päätyvät sekajätteeseen?

Vierailija
12/14 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin muuten nämä ongelmajätteet laitetaan? Itse en ainakaan viitsi pienellä paikkakunnalla kiikuttaa jäteasemalle paikallisten ukkojen ihmeteltäväksi. Päätyvät sekajätteeseen?

Juu, niin päätyvät tääläkin :D

Vierailija
13/14 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mviiskyt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, niin päätyvät tääläkin :D

Tämä aiheuttaa ympäristöongelman, joka pitäisi ratkaista päättäjien taholta. Anonyymit pienelektroniikan keräyspisteet?

Kuinka paljon tätäkin romua tulee vuositasolla tässä maassa? Puhumattakaan maailmanlaajuisesti.

Olen ihan tosissani.

Vierailija
14/14 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ser-kierrätysboksiin.