Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ennen koulussa opetettiin
19.04.2021 |
Katso ensin vasempaa, sitten oikeaan ja sitten vielä kerran oikeaan. En muista miten loru jatkui, mutta tien sai ylittää vasta jos ei autoja näkynyt,
toinen opetus oli, että isojen autojen takapuolelta ei saa koskaan mennä kävellen, vaan etupuolelta ja siihenkin oli piiretty malli, miten mennään, ei saanut mennä suoraan edestä, vaan piti kiertää alla olevan mukaan, en ole varma nyt tulostuuko oikein:
I
\
I iso auto on tässä
/
I
Tämä oppiaine oli kansalaistaito. Ei taideta enää opettaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Eu hitsi meni ajatuksissa väärin päin, niin näin sivuutetaan:
I
/
I iso auto on tässä
\
I