Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaipaan ihan vietävästi parisuhdetta

Vierailija
19.04.2021 |

Typerä korona. Missä 23v naisenalku tapaa omanikäisiä miehiä tällä hetkellä? Lenkkipoluilla ei ole näkynyt, valtaosa juoksijoista on naisia ja miehet on liian vanhoja. Tai vaikka löytyisin niin tuskin tämmöisestä (laihduttavasta) pullukasta välittäisivät kun hakevat omanlaista seuraa. Nettideitteihin en usko kavereiden kokemusten pohjalta. Miespuolisia opiskelukavereita on tasan 5, varattuja tai muuten sellaisia ettei sovi minulle. Ärsyttävää. T. Seurustellut viimeksi yläasteella

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on saman ikäinen poika, joka sanoi täsmälleen samaa. Hän huokasi minulle, että hanki tässä nyt sitten parisuhde koronan keskellä, kun mihinkään ei saa mennä, eikä ketään tavata. 

Kyllä minua kieltämättä harmittaa teidän nuorten puolesta. 

Harmi muuten, että et ole lenkkeilemässä tällä suunnalla. Juuri lähti poika lenkille. Vinkkinä vaan, että kyllä niitä nuoriakin miehiä siellä lenkkipoluilla kulkee. 

Vierailija
2/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on saman ikäinen poika, joka sanoi täsmälleen samaa. Hän huokasi minulle, että hanki tässä nyt sitten parisuhde koronan keskellä, kun mihinkään ei saa mennä, eikä ketään tavata. 

Harmi muuten, että et ole lenkkeilemässä tällä suunnalla. Juuri lähti poika lenkille. Vinkkinä vaan, että kyllä niitä nuoriakin miehiä siellä lenkkipoluilla kulkee. 

Kiitos tsempistä, toivottavasti poika löytää jonkun kuitenkin vaikka sieltä lenkkipolulta. Itsekin lähdössä kohta, ehkä siellä tänään olisi joku. T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa koronaa suurempi ongelma olla että äitylin poika asuu kotona, ja äityli mammapalstalla hakemassa poikulilleen seuraa.

Vierailija
4/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tsempistä, toivottavasti poika löytää jonkun kuitenkin vaikka sieltä lenkkipolulta. Itsekin lähdössä kohta, ehkä siellä tänään olisi joku. T. Ap

*jonkun kivan siis, ei sitä nyt kenenkään ihan ketä tahansa kannata ottaa. T. Ap

Vierailija
5/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä ulinaa… Odotat et korona menee ohi, tai sit tutustut miehii bittiavaruudessa.

Vierailija
6/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaa kai sitä nettideittailuakin kokeilla. Mutta kyselisin kaikilta kavereilta ja tutuilta, että tuntevatko ketään joka voisi sopis sinulle. Näin olen itse löytänyt kumppanin parikin kertaa.

7/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä hyvin, että kevään korvalla hormonit jyllää. Eikä teitä edes lohduta se, että jos korona jatkuu seuraavat 20-30 vuotta niin ette edes ajattele, että toista sukupuolta on olemassa.

Vierailija
8/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kannattaa kai sitä nettideittailuakin kokeilla. Mutta kyselisin kaikilta kavereilta ja tutuilta, että tuntevatko ketään joka voisi sopis sinulle. Näin olen itse löytänyt kumppanin parikin kertaa.

Kiitos vinkistä. Yksi kaveri tuntee aika paljon porukkaa töiden kautta, voisi kysellä häneltä T. Ap

Vierailija
9/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nettideitteihin en usko kavereiden kokemusten pohjalta."

Se että kaverisi ovat kykenemättömiä löytämään nettideiteistä kunnon seuraa ei tarkoita sitä etteikö sieltä voisi löytää kunnon seuraa. Se nyt vaan alkaa olla se yleisin tapa törmätä toisiin hakupäällä oleviin ihmisiin.

Vierailija
10/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynel.

Vierailija
11/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on parisuhde maailman ihanimman aasialaisen naisen kanssa 😊 mikään ei voita aasialaisia naisia ja katukuvasta päätellen muutkin suomalaiset miehet ovat tämän pikkuhiljaa tajuamassa ❤️

Vierailija
12/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinua yli kymmenen vuotta vanhempi Ap. Ymmärrän kaipuusi, vaikka en itse tiedäkään miä oikeasaan itse olen menettänyt kun en ole eläessäni ollut parisuhteessa, enkä käy esittämään nyt, että tässä minä olen ja pyytää, ett  kerrot mistä voin noutaa sinut elämääni ja muodostettaisiin parisuhde yhdessä.  

Vierailija
13/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa koronaa suurempi ongelma olla että äitylin poika asuu kotona, ja äityli mammapalstalla hakemassa poikulilleen seuraa.

Jos tarkoitit minua ja poikaani, niin poika ei asu kotona enkä etsi hänelle seuraa. Kyllä hän oman seuransa löytää. Sattui vain sanomaan juuri tuota samaa, kun juttelimme koronasta. Nuorille korona näyttäytyy enemmän juuri rajoitusten kautta, ei niinkään huolena sairastumisesta.  

Vierailija
14/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

montaako miestä olet itse lähestynyt elämäsi aikana? 

Vierailija
15/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nettideitteihin en usko kavereiden kokemusten pohjalta."

Se että kaverisi ovat kykenemättömiä löytämään nettideiteistä kunnon seuraa ei tarkoita sitä etteikö sieltä voisi löytää kunnon seuraa. Se nyt vaan alkaa olla se yleisin tapa törmätä toisiin hakupäällä oleviin ihmisiin.

No joo, yksi kavereista on kyllä aika nirso jos nyt totta puhutaan (hänellä on vaatimuksia esim. sen kanssa mitä urheilua mies harrastaa ja tietenkään yleisimmät jalkkis/lätkä ei käy). Tuskin nyt paljoakaan vaihtoehtoja on näin korona-aikana. Olen vähän murheen alhossa, se kai huokuu aloitusviestistäkin läpi. :D

Vierailija
16/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

montaako miestä olet itse lähestynyt elämäsi aikana? 

No esim sitä yläasteaikaista poikaystävää joka sitten jätti minut ysillä. Ja yökerhossa tanssilattialla, sieltä tarttui yksi matkaan mutta se jäi pariin treffikertaan ja sitten mies ghostasi. Olen suht itsevarma, enkä pelkää pakkeja, ei vaan ole onnistanut. T. Ap

Vierailija
17/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut joku. Tai jollakin mut. Olisin ikionnellinen jos ei olisi traumoja siitä että aina oli joku.

Itse en osannut kättä irrottaa.

Vierailija
18/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kesällä korona hellittää ja nuoret pääsevät tutustumaan ja tapaamaan muita. Pidetään peukkuja!

Vierailija
19/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on parisuhde maailman ihanimman aasialaisen naisen kanssa 😊 mikään ei voita aasialaisia naisia ja katukuvasta päätellen muutkin suomalaiset miehet ovat tämän pikkuhiljaa tajuamassa ❤️

Niin, saat alistaa ja kohdella huonosti?

Vierailija
20/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tapasin amerikkalaisen miehen netissä. Jutellaan puhelimessa 8 tuntia joka päivä. auttaa ainakin hellyyden kipeyteen