Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen käyttää aktiivisuusranneketta?

Vierailija
19.04.2021 |

Kaikki tarvitsee mitata jokaista pieraisua myöten? Ei pysy kunnossa jos ranneke ei piippaa että nyt lenkille?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ainakin, joka treenaa maratonia varten. Pari ystävääni on ostanut ja itsellänikin oli vähän aikaa, kunnes kyllästyin. En tiedä missä se ranneke edes on tai niitä on itse asiassa kaksi, mies ei ole sitä kokeillutkaan. En sitten loppujen lopuksi jaksanut sitä touhua kuin yhden kevään ajan. Yksi joululahjaksi saatu turhake lisää kaapin perukoille.

Vierailija
2/15 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aktiivisuussormusta. Kärsin stressistä ja unettomuudesta ja yritän saada sen hallintaan ja oppia ymmärtämään stressin ja unettomuuden osatekijöitä sormuksen avulla. Ouran hyviä puolia on se, että se myös suosittelee, että joinain päivinä en liikkuisi, koska keho ei ole palautunut riittävästi, tai koska olen nukkunut huonosti. Käyttö on opettanut minut kiinnittämään huomiota unirytmiini ja saanut minut harjoittelemaan rauhoittumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo aktiivisuusranneke vaan äly-/urheilukello, eli oon vielä pahempi tapaus :) Tykkään kaikesta datasta ja mitattavissa olevasta tiedosta, ja musta on mielenkiintosta tietää mikä on mun leposyke, paljonko askelia tulee päivän aikana, miten hyvin nukun jne. Lisäks mun ei tarvii vilkuilla puhelinta päivän aikana, kun ilmotukset tulee myös kellon näytölle ja siinä on värinähälytys. Leluhan toi mulle pääasiassa on, mutta kyllä se myös motivoi liikkumaan

Vierailija
4/15 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jota ei hetkauta jonkun mammapalstalaisen väsyneet mielipiteet.

Vierailija
5/15 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vain kiva seurata, mitä on tullut treenattua ja kannustaahan se myös.

Vierailija
6/15 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän aktiivisuussormusta. Kärsin stressistä ja unettomuudesta ja yritän saada sen hallintaan ja oppia ymmärtämään stressin ja unettomuuden osatekijöitä sormuksen avulla. Ouran hyviä puolia on se, että se myös suosittelee, että joinain päivinä en liikkuisi, koska keho ei ole palautunut riittävästi, tai koska olen nukkunut huonosti. Käyttö on opettanut minut kiinnittämään huomiota unirytmiini ja saanut minut harjoittelemaan rauhoittumista.

Erinomainen esimerkki tuossa, miten nämä parhaimmillaan toimii. Yleisesti minusta näitä käyttävät hyvinvoinnistaan kiinnostuneet. Itse esim. olen 10 vuoden tauon jälkeen palauttamassa itseä juoksuharrastuksen pariin. Olen rapakunnossa. sportstrackerin avulla haen tasaista nousua kuntooni ja tavoitteellisuutta. Kehitys motivoi jatkamaan. Voi olla aikoja, kun seuraan jonkun syyn vuoksi tarkemmin, mutta jos kokisin seurannan enemmän riipaksi kuin terveelliseksi motivaattoriksi en kyllä varmaan käyttäisi.

Vierailija
7/15 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tota katkeruuden ja kateuden määrää

Vierailija
8/15 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka kokee sen itselleen tarpeelliseksi, ja hyödylliseksi.

Millainen ihminen tehtailee näitä aloituksia siitä, millainen ihminen tekee jotain, tai käyttää jotain .. ? ..

Ei ilmeisestikään kovinkaan tasapainoinen itsensä, ja/tai elämänsä kanssa oleva ..

Vierailija
9/15 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jetset -terassilla sellaisella voi saada kosolti ihailevaa huomiota osakseen.

😑

Vierailija
10/15 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle Apple Watch on paljon muutakin kuin aktiivisuusrakkene, esimerkiksi kello ja trendikäs lelu. Se on innostanut minut laihduttamaan normaalipainoon, seuraamaan painoa sekä liikkumaan enemmän ja kohentamaan kuntoa sekä vaalimaan terveyttä.

Vierailija
11/15 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylllähän se tänäpäivänä kun mietttii toimistoduuunia paljon niin se on vähänniikuin haaste, eli haaastaa ihmistä kilpailemaan ja siteen innostaaa liikkumaan enemmmän kun näkee konkretian tasollla on perilläs iiitä millä tasolla nyt ollaaan ja saa ihmisen asettamaan ihan konkreettisia pääämääriä ja tulostavoittteita.

Vierailija
12/15 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka liikkuu sairaan paljon ja aivan liikaa ja toiset niitä kenen pitää näyttää näille toisille eli kaikki sellaiset ketkä eivät nauti omasta elämästä, vaan pitää esittää toisille.

13/15 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on minun seuraava hankinta. 

Vierailija
14/15 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylllähän se tänäpäivänä kun mietttii toimistoduuunia paljon niin se on vähänniikuin haaste, eli haaastaa ihmistä kilpailemaan ja siteen innostaaa liikkumaan enemmmän kun näkee konkretian tasollla on perilläs iiitä millä tasolla nyt ollaaan ja saa ihmisen asettamaan ihan konkreettisia pääämääriä ja tulostavoittteita.

Että jso versus sellainen motivointi etttä on vain olettamuksia ja siellä sun täällä hahmottomia tavoitttteita että teen nyt jos satttuu huvittamaaan ja jaksaa rankan työpäivän pääätteksi. Vaan että se lyödään suoraaan nokan eteen että tässä tavoite, tee, nyt, suooriudu tehtävästä.

Vierailija
15/15 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle Apple Watch on paljon muutakin kuin aktiivisuusrakkene, esimerkiksi kello ja trendikäs lelu. Se on innostanut minut laihduttamaan normaalipainoon, seuraamaan painoa sekä liikkumaan enemmän ja kohentamaan kuntoa sekä vaalimaan terveyttä.

Minullakin on Apple watch. Minulla on astma ja sydänongelmia, vaikka olen vasta kolmekymppinen. Kello tuo mielenrauhaa, kun seuraan sykettä, hapenottokyvyn kehittymistä treeneissä sekä happisaturaatioarvoja. Lisäksi sen avulla tulee pysyttyä aktiivisena ja treenattua enemmän, kun omat aktiivisuuslukemat haluaa pitää hyvällä tasolla. Näin etätöitä tekevälle oman aktiivisuuden tai sen puutteen näkeminen on hyvä asia, ettei jumahda sohvan pohjalle.