Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kainalokarvat

Vierailija
18.04.2021 |

Tiedän, että jokainen saa olla omanlaisensa ja pitää karvat kainalossa ja kaikkialla muuallakin, jos niin haluaa.
Mutta oletteko opastaneet teinitytöllenne, että kainalokarvat olisi hyvä ajaa?
Kun karvat alkoivat kasvaa, kerroin että monesti on mukavampi olla ja hiki haisee vähemmän, jos ajaa karvat. Silloin ei tuntunut tyttöäni kiinnostavan. Tämä oli yli vuosi sitten. Tänään sovittelimme kesävaatteita ja hänen kainalokarvansa rehottivat, toki olivat vaaleahkot ja harvat, mutta pitkät. Hän tykkää hihattomista paidoista. Pitäisikö vihjaista ajamaan karvat vai antaa kavereiden se tehdä. Pelkään, että joutuu naurunalaiseksi esim. Liikuntatunnilla karvojensa takia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänhän on vain muodikasta antaa kainalokarvojen kasvaa feminismin nimissä. Ja sitten täysi-ikäistyttyään vaihtaa sukupuolta.

Vierailija
2/12 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuoret naiset enää nykyään aja kainalokarvaja. Itse en ole koskaa ajanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Aloittaja on sitä sukupolvea, jolloin karvoja vielä ajeltiin. Ollaan ymmärtäväisiä.

Vierailija
4/12 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä pimppikarvojen ajelu?

Vierailija
5/12 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppikarvat pois, niin stondaa paremmin. Win Win.

Vierailija
6/12 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Aloittaja on sitä sukupolvea, jolloin karvoja vielä ajeltiin. Ollaan ymmärtäväisiä.

Sanoisin, että enemmän nykyään karvoja ajellaan kuin ennen. Mutta ajeltavien karvojen sijainnit tosin ovat vaihtuneet.

Vierailija
7/12 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varhaisteininä epätoivoinen haisevien kainaloideni kanssa. Onneksi äiti vinkkasi, että karvojen ajelu vähentää myös hien hajua, kun hajua tuottavilla bakteereilla ei ole pintaa jossa muhia. Muita karvoja en sitten ajelekaan, mitä nyt välillä kulmakarvoja pinseteillä siistin.

Vierailija
8/12 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hikoilen paljon, enkä ole huomannut hien hajun suhteen mitään eroa että ajelenko vai enkö.

Vierailija
9/12 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä hikoilen paljon, enkä ole huomannut hien hajun suhteen mitään eroa että ajelenko vai enkö.

Ajoitko myös pimpsakarvat?

Vierailija
10/12 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että enemmän nykyään karvoja ajellaan kuin ennen. Mutta ajeltavien karvojen sijainnit tosin ovat vaihtuneet.

Teinin äiti on ollut nuori 2000-luvun alussa. Silloin oli kulttuurinen pakko ajella kaikki karvat paitsi hiukset, kulmakarvat ja ripset. Nykyään ei. 

Vierailija
11/12 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teinin äiti on ollut nuori 2000-luvun alussa. Silloin oli kulttuurinen pakko ajella kaikki karvat paitsi hiukset, kulmakarvat ja ripset. Nykyään ei. 

Kyllä juurikin näin. Olen ollut vuosituhannen vaihteessa itse teini.

Tosin yläasteella ajoin vain kainalokarvat. Lukiossa ehkä jo sääretkin. Alapäätä olen siistinyt vasta yli kaksikymppisenä. Edelleenkin muut karvat välillä rehottaa, kainalot haluan siistiä aina (liittyy hien hajuun mulla)

AP

Vierailija
12/12 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajoitko myös pimpsakarvat?

En kumpiakaan nykyään yleensä, alapääkarvat leikkaan välillä saksilla vähän lyhyemmiksi, kainalokarvat sheivaan muutaman kerran vuodessa, mutta tosiaan ei vaikuta hien hajuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi