Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään se alko, UUSI ELÄMÄ!! Jiihaa!

Vierailija
15.08.2006 |

Nyt mä oon kyllästynyt että olen aina väsynyt, kipeä, pahalla tuulella, allerginen, mua vaivaa vatsavaivat, hiivatulehdukset jne jne jne.

Tuntuu että suurin osa johtuu mun huonosta ruokavaliosta ja nyt mä sen aion muuttaa. Kutuja, vitamiineja, kasviksia ym. Pois sokeri, alkoholi, liiat rasvat. Luin eilen yhtä opusta ja siellä kuvailtin suunnilleen kaikki mun vaivat ja niiden syyt.

Olen niin innoissani!! Vaikka en koskaan ole ollut ylipainoinen niin tuntuu että syön mitä sattuu vedän sokeria ihan hirveet määrät... Kantsisko vielä syödä esim multivitskutabletteja? Maitohappobakteereja? KAIKKI VINKIT KEHIIN! Ohjelmaani kuuluu myös päivittäinen reipas kävely ja ulkoilu.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö kaikkea mitä näen ja haluan.. Opettelen sanomaan ei.. SYön enemmän kasviksia etc. ja alan puolen vuoden tauon jälkeen käymään lenkillä. aloitan puolen tunnin kävelyllä tänään!

Vierailija
2/14 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin päätin aloittaa uuden elämän, ja just noista samoista syistä kuin ykkönen!! Perustetaanko tsemppiryhmä jonnekin??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko minkä opuksen luit?

Vierailija
4/14 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää puurtaminen on niin hankalaa. Jos saatais toisista tukea vaikeina hetkinä. Tsempattais toisemme loistaviin tuloksiin..

Vierailija
5/14 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä en suosittele noita vitamiinitabletteja sen takia että mulla tuli maha tosi kipeeks niistä...

Vierailija
6/14 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elimistö tarvitsee niitä ja tarpeeksi proteiinia kalasta ja lihasta.

Vierailija
7/14 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä taas. Tosi mukava lukea! Niin, ehkä ne vitamiinit on sitten tarpeettomia. Lisään vielä tuohon vaivalistaani että nukun öisin äärettömän huonosti ja katkonaisesti, aivan riippumatta siitä miten hyvin tai huonosti lapset nukkuu, onko häiriöääniä vai ei - tosi rasittavaa!!

Mulla oli kerran tällanen terveen elämän kausi, kun esikoinen oli parivuotias. Enkä kyllä ole koskaan voinut niin hyvin, olin aivan tajuttoman täynnä energiaa, ilonen, terve (vaikka lapsi oli päiväkodissa ja toi tauteja kotiin), hiukset ja iho voi hyvin, pirteyttä oli vaikka muille jakaa ja olo oli vaan mahtava. Allergiat väheni, astmalääkitystä en tarvinut ym. Sitten se jotenkin jäi kun tuli muutto, työttömyys, raskaus.... Mutta nyt olen taas valmis ja tuntuu suorastaan että on pakko, enää en tätä elämäntyyliä kestä. Oikeesti, jos joku vaan on sairas kilometrin säteellä niin minä sairastun aivan takuulla ja saan taudin vielä kolminkertasena.

Mies ilmotti että hän haluaa mukaan, joten nyt pitää tehdä kunnon kauppalista mitä me tarvitaan. Alotin tänään päivän kaurapuurolla ja tuoremehulla ja lounaan kanssa tein porkkanaraastetta (muuta vihannesta kun ei kaapissa ollut...)

Mutta tsemppiä ja iloa kaikille muillekin jotka haluavat muuttaa elämäntapaansa!!

Vierailija
8/14 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitteko antaa mulle vinkkejä tuota hiivaa koskien? Kuulostaa että olette samoilla linjoilla mun kanssa. Laitoin alotuksen tuossa aikaisemmin otsakkeella hiiva...

Vierailija
9/14 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lankeamiset kuuluu asiaan. Mieluimmin elämänmuutos kannattaa aloittaa vähän kerrallaan kuin kertarysäyksellä. Ottakaa ensin joku pieni asia työn alle, sitten kun se sujuu seuraava jne.

Nimimerkillä kymmeniä uusia elämiä takana =). Nyt tämä metodi vasta tuottaa tulosta.

Vierailija
10/14 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, välillä saa ja pitää herkutella. Kyllä mä ainakin tuon edellisen terveen elämäni aikana juhlissa otin kakkua ja söinpä suklaatakin silloin tällöin.

Hiivakysymykseen: hiivabakteereja (vai mitä ne on) on kehossa aina ja ongelmat alkaa sitten kun bakteereja tulee liikaa. Liikakasvua on useimmiten just naisella sukupuolielimissä (hiivasieni) mutta yhtälailla sitä voi olla vatsassa ja aiheuttaa ilmavaivoja, turvotusta ja kipuja.

Hiivabakteerit pääsee lisääntymään sopivissa olosuhteissa ja esim kun ihmisen vastustuskyky on heikko. Siksi esim c-vitamiinia sis tuotteet tärkeitä koska parantavat vastustuskykyä. Hiiva tarvitsee kasvaakseen myös sokeria eli siksi häuan jättää liian makean pois. Hiivan kasvua edistää myös alkoholi ja esim vaalea leipä ja vastaavat tuotteet.

Tuntuu tosiaan siltä että jos syö huonosti kuten minä nyt niin tulee kaikki mahdolliset ongelmat, ne on niin kietoutuneita toisiinsa.

Vierailija
11/14 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä saa syödä???? kertokaa jo.

Vierailija
12/14 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivasyndrooma.

Tietoa kyllä löytyy netistäkin, aina ei tarvi odottaa valmista listaa...

Vierailija
13/14 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ei saa syödä mutta mitä tosta enää jää jäljelle?

Omenat ja greipit? Kalaa ja kanaa mutta mitä muuta?

Minä olen aina rakastanut leipää , puuroja , marjoja ja makeita hedelmiä ja nyt en saa syödä niitä enkä raejuustoa. kyllä vituttaa. kertokaa jotain hyviä esimerkkejä sellaisista valmiista ruuista joissa ei ole noita.

Joskus ihminen fakkiutuu elämäntavoilleen eikä osaa itse keksiä. please.

Vierailija
14/14 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah