Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsuuden kodissa syötiin herkkuja vaan lomalla, nyt elän pelkästään mättöruualla

Vierailija
18.04.2021 |

Runsaasti hiilihydraattia, rasvaa ja suolaa sisältävät ruuat on osa jokapäiväistä ruokavaliota. Esimerkiksi tällä viikolla päivälliseksi olen syönyt itsetehtyjä hampurulaisia parina päivänä, kanansiipiä patongin kera parina päivänä, BLT-leipää ranuilla parina päivänä ja tänään haen pizzaa. Kasviksia harvoin on pääaterialla salaatinpalaa, suolakurkkuviipaleita ja tomaattiviipaleita lukuunottamatta. Illalla usein kuitenkin syön kasvistikkuja dipin kera ja töissä (5h/pvä) välipalaksi pari hedelmää. Aamulla syön pari viipaletta leipää levitteellä, juustolla, kananmunalla tai leikkeleellä ja salaatinlehdillä. Asun yksin, eikä minulla ole lapsia, niin ei ole sen kummemmin tarvinnut miettiä omaa ruokavaliota. Nyt on painoa kertynyt sen verran (159cm/88kg), että jotain täytyisi tehdä, mutten oikein tiedä, mistä lähtisi liikkeelle. Alkoholia kuluu joka perjantai ja tämän olen suunnitellut muuttavani, että joka toinen perjantai. Olisiko täällä mitään vinkkejä, mistä muusta aloittaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika ravitsemusterapeutille. 

Tai mene työterveyteen valittamaan jaksamattomuutta, niin eiköhän ne ruokavalioon kiinnitä huomiota ja saat lähetteen sitä kautta.

Vierailija
2/5 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, Suomessa on lähes ilmainen terveydenhuolto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin paukutus hieroo kilot pois.

Vierailija
4/5 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti elämästä ja syö mitä haluat

Vierailija
5/5 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolittaisit mättöpäivät? 4 päivää viikossa terveellisesti ja 3 sitten mitä haluat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan