Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaappipakastin jääpalakoneella / voi tehdä helposti jääpaloja

Vierailija
18.04.2021 |

Vanha Mielen pakastin alkaa irtisanoa itseään ja jos uusi pitää ostaa niin jääpalojen teko ja ehkä kylmä vesi-automaatti voisi olla asiaa.
Vai onko nuo ominaisuudet vain jääkaapeissa?

Hinta voisi olla max. 1500€.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on täydellisen uusavuton idiootti, niin voi hyvin maksaa 1500 euroa kylmävesihanasta ja jääpala-automaatista. Meillä muilla on vesihana keittiössä ja jääpalapusseja pakkasessa.

Vierailija
2/9 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on täydellisen uusavuton idiootti, niin voi hyvin maksaa 1500 euroa kylmävesihanasta ja jääpala-automaatista. Meillä muilla on vesihana keittiössä ja jääpalapusseja pakkasessa.

Perseaukisen ulinaa. Kiva, että jäätä ja kylmää vettä on aina saatavilla. Sinä kaivat niitä pussejasi sieltä laatikon pohjalta ja kuorit muovia päältä pakastimen ovi 5 min. auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan olis kiva, vois aina työstä palattua hieroa kipeitä jalkoja jääpalalla.

Vierailija
4/9 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perseaukisen ulinaa. Kiva, että jäätä ja kylmää vettä on aina saatavilla. Sinä kaivat niitä pussejasi sieltä laatikon pohjalta ja kuorit muovia päältä pakastimen ovi 5 min. auki.

Uusavuttoman hölmön ulinaa. Minulla menee 15 sekuntia ottaa jääpalapussi pakkasesta ja laittaa siitä jääpaloja sopivaan astiaan. Harmi että sinulla menee 5 minuuttia.

Vierailija
5/9 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesivahinkoa odotellessa.

Vierailija
6/9 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesivahinkoa odotellessa.

Vierailija
7/9 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusavuttoman hölmön ulinaa. Minulla menee 15 sekuntia ottaa jääpalapussi pakkasesta ja laittaa siitä jääpaloja sopivaan astiaan. Harmi että sinulla menee 5 minuuttia.

Perseaukisen valitusta. En tarvitse mitään astioita ja ämpäreitä, kun jääpalat tipahtaa lasiini ilman mitään ovien availemisia.

Vierailija
8/9 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivele vaan pussejasi, tulee hyvät aromit jääpaloihin.

Vierailija
9/9 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin sellaisen laittaa keittiöremontin yhteydessä, mutta saivat ylipuhuttua: Jos vaatii vesihana-asennuksen pakastimen takse, tulee hintaa äkkiä paljon, etenkin, jos vesipiste ei ole vieressä. Meillä se on vastakkaisella seinällä. Mallit, joissa pitää itse laittaa vesi kannulla sisään, no, äh, kuka sitä muistaa ja silloin on jo ihan yhtä helppo tehdä ne jääpalat itse. Puhtaanapito vaatii työtä, ettei tule bakteerikasvustoa.

Ja mikä tärkeintä: jääpalat, jotka siitä tulee, ovat aivan liian pieniä. Ne sulavat nopeasti juomaan ja laimentavat sen. Tietysti, jos pelkkää vettä juo, ei haittaa. 

Hinnastakaan ei loppujen lopuksi niin väliä ollut, kun keittiöremontti maksoi 130.000€, koska kaikki laitettiin uusiksi lattiaa myöten, mutta olen tyytyväinen valintaani.

Itse ostan kaupasta valmiita jääpalapusseja, jossa jääpalat ovat kookkaita ja helppoahan se on pakastimen ovi avata ja napata jääpala tai kaksi pussista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi