Ostatteko aina uuden pesukoneen kun muutatte?
Eihän sama pesukone käy joka asuntoon, esim. eri liitäntä vaikka?
Kommentit (12)
Kolme kertaa olen muuttanut ja kahdella kerralla sama kone. Tähän nykyiseen asuntoon oli pakko ostaa uusi kone koska vanha kone ei olisi mahtunut kylppäriin joka on pieni.
En. Ikinä ei ole käynyt niin, ettei sama vanha kone olisi sopinut uuteen asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
En. Ikinä ei ole käynyt niin, ettei sama vanha kone olisi sopinut uuteen asuntoon.
EIkö esim. vanhoiss taloissa ole ihan eri liitännät? Eihän sinne käy nykyaikaiset pesukoneet. T. AP
Mikä ihmeen eri liitäntä?
Eihän siihen mene kuin vesiletku ja sähköjohto ja ulos tulee poistovesiputki. Jos vesiletkussa on erilainen liitin sovittimia saa. Putkimiestä taitaa nykyään asetukset jopa huutaa paikalle yhtiöissä, joten kyllä varmasti silla lailla ainakin onnistuu. Itse olen laittanut kiinni tähän mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EIkö esim. vanhoiss taloissa ole ihan eri liitännät? Eihän sinne käy nykyaikaiset pesukoneet. T. AP
Ei ole rakettitiedettä vaihtaa siihen letkuun sopiva liitin ja adaptereitakin on. Itse ostan aina uuden, kun sen kuskaaminen on niin v-mäistä hommaa.
Liitäntöihin saa välikappaleita niin sopii.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedän mikä liitäntä minulla on jos tilaan asennuksen pesukoneeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne liitännät on mahdollisen kylppäriremontin yhteydessä päivitetty nykyaikaan. Mun edellisessä asunnossa oli kylppäri remontoitu vuonna 1993 ja samanlaiset pesukoneliitännät on tässä nykyisessä asunnossanikin, 2016 valmistuneessa talossa. Miten vanhaan taloon olet muuttamassa?
Mut jos siellä on kantovesi niin tarttee välisäiliön yläkertaan tai erillisen pumpun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedän mikä liitäntä minulla on jos tilaan asennuksen pesukoneeseen?
Jos tilaat asennuksen niin heillä on kyllä mukana tarvikkeet.
Kyllä mulla on ollut sama kone 3 eri asunnossa.