Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on sellainen hirvittävä soittokello-ovikello

Vierailija
16.04.2021 |

Niin voiko sen korvata langattomalla? Asunto on tosi uusi, mutta ovat laittaneet tuollaiset vanhanaikaiset hirvityskellot taloihin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erillistaloihin

Vierailija
2/9 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, tuo vanhanaikainen kerrostalo-ovikello. Muistan sen nuoruudesta. Kuulosti siltä kun joku olisi hyökkäämässä sisään kun sitä rämpytti useamman kerran.

Sain siitä painajaisia.

Vierailija
4/9 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinne kellon sisäpuolelle jotain teippiä tms. joka vaimentaa sen iskurin ääntä.

Jos omistat asunnon niin voithan laittaa langattoman.

Vierailija
5/9 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, tuo vanhanaikainen kerrostalo-ovikello. Muistan sen nuoruudesta. Kuulosti siltä kun joku olisi hyökkäämässä sisään kun sitä rämpytti useamman kerran.

Sain siitä painajaisia.

Se on aivan hirveä. En ole voinut käyttää sitä enää pitkään aikaan, koska kyllästyin saamaan sydärin joka kerta, kun joku on ovella.

Ap

Vierailija
6/9 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, minkälaista kelloa tarkoitat, mutta itse olen laittanut kerrostalossa langattoman ovikellon ihan itse. Soittonappula ovenkarmin viereen ja kaiutinpuoli oven yläpuolelle asunnon sisällä. Hyvin toimii, eikä kukaan ole puuttunut asiaan, ei edes kysynyt mitään.

Vierailija
7/9 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, minkälaista kelloa tarkoitat, mutta itse olen laittanut kerrostalossa langattoman ovikellon ihan itse. Soittonappula ovenkarmin viereen ja kaiutinpuoli oven yläpuolelle asunnon sisällä. Hyvin toimii, eikä kukaan ole puuttunut asiaan, ei edes kysynyt mitään.

No totta kai se on sallittua. Mietin vain, että onnistuuko. Ovessa on jokin ihmeen reikä tuon nykyisen ovikellon takia.

Ap

Vierailija
8/9 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi, että se reikä jää näkyviin. En ole ajatellut missään vaiheessa, että ovikelloa ei saisi vaihtaa XD.

Vierailija
9/9 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattilaispiireissä tuota reikää kutsutaan postiluukuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän