Jos on sellainen hirvittävä soittokello-ovikello
Niin voiko sen korvata langattomalla? Asunto on tosi uusi, mutta ovat laittaneet tuollaiset vanhanaikaiset hirvityskellot taloihin.
Kommentit (9)
Ah, tuo vanhanaikainen kerrostalo-ovikello. Muistan sen nuoruudesta. Kuulosti siltä kun joku olisi hyökkäämässä sisään kun sitä rämpytti useamman kerran.
Sain siitä painajaisia.
Laita sinne kellon sisäpuolelle jotain teippiä tms. joka vaimentaa sen iskurin ääntä.
Jos omistat asunnon niin voithan laittaa langattoman.
Vierailija kirjoitti:
Ah, tuo vanhanaikainen kerrostalo-ovikello. Muistan sen nuoruudesta. Kuulosti siltä kun joku olisi hyökkäämässä sisään kun sitä rämpytti useamman kerran.
Sain siitä painajaisia.
Se on aivan hirveä. En ole voinut käyttää sitä enää pitkään aikaan, koska kyllästyin saamaan sydärin joka kerta, kun joku on ovella.
Ap
En tiedä, minkälaista kelloa tarkoitat, mutta itse olen laittanut kerrostalossa langattoman ovikellon ihan itse. Soittonappula ovenkarmin viereen ja kaiutinpuoli oven yläpuolelle asunnon sisällä. Hyvin toimii, eikä kukaan ole puuttunut asiaan, ei edes kysynyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, minkälaista kelloa tarkoitat, mutta itse olen laittanut kerrostalossa langattoman ovikellon ihan itse. Soittonappula ovenkarmin viereen ja kaiutinpuoli oven yläpuolelle asunnon sisällä. Hyvin toimii, eikä kukaan ole puuttunut asiaan, ei edes kysynyt mitään.
No totta kai se on sallittua. Mietin vain, että onnistuuko. Ovessa on jokin ihmeen reikä tuon nykyisen ovikellon takia.
Ap
En haluaisi, että se reikä jää näkyviin. En ole ajatellut missään vaiheessa, että ovikelloa ei saisi vaihtaa XD.
Ammattilaispiireissä tuota reikää kutsutaan postiluukuksi.
Erillistaloihin