Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelukumppani ei hoida kissaansa, tekee pahaa katsoa, ehdotti vielä koiran hankintaa

Vierailija
16.04.2021 |

Tämä kumppani on pari kuukautta sitten muuttanut omaan asuntoon. Se kissa mikä hankittiin, kun poika oli 6-vuotias muutti mukana pojan kaksioon. Minä olen se, joka kissan laatikot siivoaa. Se, joka kissalle antaa muutakin ruokaa kun kuivia Pirkan nappuloita. Olen se, joka leikittää, hoitaa mahdolliset haavat, ulkoiluttaa. Teen kaiken. Kumppani ainoastaan silittelee kissaa ja se siitä.

Nyt ehdotti, että hankitaan rotikka kun se on niin kivan näköinen. Minähän sitä saisin raahata kaikki lenkit ja tiedän että tuon äijän niin sanottu lenkitys olisi talon nurkalle tupakalle ja takaisin. En tosiaan halua koiraa tähän taloon minun hoidettavakseni.

Pidän kyllä koirista, mutta olosuhteet täytyisivät olla ihan erilaiset.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinsuojeluilmoitus, ero ja kissan adoptio oikea ratkaisu. Älä vaan lisäänny hänen kanssaan...

Vierailija
2/6 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo, jos edes harkitset rotikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri olosuhteet ei auta, erin kumppanin tarvitset...

Vierailija
4/6 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eroatte, älä jättää kissaa ukolle :( se pieni ansaitsee huolehtivan kodin. Onneksi kissalla on sinut! Sydän särkyy näistä aloituksista :(

Vierailija
5/6 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vielä liian lapsi leikkimään kotia. Jotkut miehet ovat sitä vielä viisikymppisinäkin. Juokse pakoon.

Vierailija
6/6 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää missään nimessä ottako rotikkaa jos perustilanne on tuo. Rotikka vaatii viitseliään ja sitoutuneen omistajan joka ymmärtää kuinka paljon sitä pitää sosiaalistaa, lenkittää ja opettaa. Pahaa tekee kun kuulee näistä "mutta kun se on niin hienon näköinen" omistajista koska silloin luodaan pahimmillaan juuri sellainen yksilö joka rähisee vastaantulijoille ja joka voi potenttiaalisesti vielä purra jota kuta. Ja vain siksi että omistaja ottaa koiran hetken mielijohteesta, ymmärtämättä ja ei panosta ja hoida koiraansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi