Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rullaverho lasitetulle parvekkeelle, suosittele hyvää!

Vierailija
16.04.2021 |

Etelään antavien parvekelasien sisäpuolelle pitäisi saada lämpöä heijastava ja pakkasta/kosteutta kestävä rullaverho, joka olisi helppoa pitää puhtaana. Suosituksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset parvekelasit? Onko Lumonin lasit missä "piikit" yläreunassa sisäpuolella?

Vierailija
2/7 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin suositella säleverhoja. Niitä löytyy kapeaprofiilisina 16mm ja noin 12 mm.

Kestää hyvin Suomen talvessa. Vaikka on muovista koneisto. Toki itse vältän kääntämistä ralvella ettei mikään murtuisi mutta vaimo kääntää aamulla ja illalla.

Säleverhon etuna on ettei sitä tarvitse nostaa tai laskea jolloin be joko on tai ei ole käytössä.

Huonoin on Visorin vekkikaihdin. Ei kestä käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kiskot ja tavalliset verhot ulkokäytön kestävästä kankaasta parhaat.

Eikö se rulla mene siellå tiiviillä rullalla homeeseen?

Vierailija
4/7 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Lumonin aurinkosuojaverhot ja ne on kyllä tosi kätevät. Ei tarvitse pelata minkään narujen solmimisen kanssa kun saa helposti sopivalle korkeudelle magneettien avulla. Myös helpompi puhdistaa kuin mitään säleverhoja.

Vierailija
5/7 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Lumonin aurinkosuojaverhot ja ne on kyllä tosi kätevät. Ei tarvitse pelata minkään narujen solmimisen kanssa kun saa helposti sopivalle korkeudelle magneettien avulla. Myös helpompi puhdistaa kuin mitään säleverhoja.

Onko nämä ne ns. vekkikaihtimet? Ovatko olleet kauan käytössä?

Vierailija
6/7 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rullaverho ei usein sovi ainakaan Lumonin lasituksen kanssa, koska nuo parvekelasien sisäpuolelle yläreunassa sojottavat n. 10 cm pitkät ulokkeet estävät rullaverhon asennuksen tarpeeksi lähelle lasia.

Vierailija
7/7 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlaiset on ja suositteln kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän