Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä suuttui kun hävisi Cooperin testissä minulle

Vierailija
16.04.2021 |

Hän lenkkeilee 3-4 kertaa viikossa. Itse en lenkkeile koskaan ja koronan takia lopetin salibandy harrastuksenkin melkein vuosi sitten. Meille tuli sitten yksi ilta leikkimielistä pientä riitaa, että kumpi juoksisi paremman tuloksen cooperin testissä. Totta puhuen olin 95% varma että häviäisin, mutta koska hän oli niin itsevarma ja pontevan oloinen että voittaisi, päätin ottaa haasteen vastaan. Sovimme että saan 2 viikkoa aikaa harjoitella, jona aikana olen käynyt 3 kertaa lenkillä. Eilen kun kisasimme, voitin hänet n. 100 metrillä (juoksimme juoksuradalla). Arvatkaa kuka on pitänyt mykkäkoulua koko päivän? 😁

M27

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olisi pitänyt kiintiövoittaa.

Vierailija
2/14 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsitko, että exä juoksi saman kuin sinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät tajua, kuinka huonosti optimoituja heidät kroppansa ovat miehiin verrattuna, mitä tulee esim. juoksemiseen tai moniin muihin fyysisiin aktiviteetteihin. Kyllähän sen lenkkipolulla näkee. Naisten juoksu näyttää aina jotenkin epäluonnolliselta, kun taas miesten juoksu on luontevaa aivan kuin he jahtaisivat villisikaa.

Vierailija
4/14 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainitsitko, että exä juoksi saman kuin sinä?

Suuttui vielä enemmän, kun kerroin, että exä juoksi Helsinki City Maratonin ketterämin kuin minä.

Vain Grete Waitz oli nopeampi.

Vierailija
5/14 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voitit oikeastaan kaksi kertaa, ensin coopperin ja sait vielä akan joka pitää turpansa kiinni. Seuraavaksi on sitten tulossa sovintoseksiä joten hattutemppu on lähellä.

Vierailija
6/14 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prutkuliisat voimaantuu nykyään vähän liikaa.

Vierailija
7/14 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hattutemppua kohti vain. Sanot sitten vielä että sun vuoro touhuta kunnes voitat cooperissa niin extramannaa sataa vielä pitkään

Vierailija
8/14 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät tajua, kuinka huonosti optimoituja heidät kroppansa ovat miehiin verrattuna, mitä tulee esim. juoksemiseen tai moniin muihin fyysisiin aktiviteetteihin. Kyllähän sen lenkkipolulla näkee. Naisten juoksu näyttää aina jotenkin epäluonnolliselta, kun taas miesten juoksu on luontevaa aivan kuin he jahtaisivat villisikaa.

Tajuan kyllä, evoluutio tehnyt naisesta ihanteellisen synnyttäjän, miehestä perheen elättäjän (joka saa villisian juoksemalla kiinni). Rakastan miesten ja naisten välisiä eroja, yhdessä pariskuntana he täydentävät toisiaan. Olisi kamalaa asua yhdessä ihmisen kanssa, joka osaa ne asiat mutkä itsekin, mutta ei mitään sellaista, joka ei itseltäni luonnistu. Nykypäivänä tarvitsen miestä lähinnä painavien asioiden siirtelyyn tai muuhun voimaa vaativaan, mutta silti huomaa mitä evoluutio on tarkoittanut tehdessään sukupuolista erilaisia.

Vierailija
9/14 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten kävi ku voitin "mää pääsisin heti vaikka mensaan" -exän  trivialissa, ite tuhannen humalassa vielä.

Sanotaanko että varmaan vieläki vihanen, vuosikausien jälkeenkin.

Ja olinhan vaan amislainen silloin.

Vierailija
10/14 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on miehiä heikompia fyysisesti ja se on ikävä biologinen fakta. Cooperin testissä alle 30-vuotiaiden tuloksissa naiset saa n. 100-200 m etua eli käytännössä teille tuli tasapeli (et voittanut siis naistasi). Olisit nyt vielä laittanut ne tulokset.

Vierailija
11/14 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset enää saa etua. Ovat voimaantuneet liikaa.

Vierailija
12/14 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok hyvä tietää...

Vierailija
13/14 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten kävi ku voitin "mää pääsisin heti vaikka mensaan" -exän  trivialissa, ite tuhannen humalassa vielä.

Sanotaanko että varmaan vieläki vihanen, vuosikausien jälkeenkin.

Ja olinhan vaan amislainen silloin.

Minä voitan mieheni joka kerta trivialissa, shakissa taas hän on ylivoimainen. Ei suututa kumpaakaan.

Vierailija
14/14 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis se jostain suuttunut kumminkin niin sama kai tuo. Naisilla on se tarve kohtuuttomaan käytökseen viikon verran kuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän