Kiusallinen tilanne, kun kaveriperheen vanhemmat erosivat ja mies osoittanut kiinnostusta!
En ole missään nimessä kiinnostunut ja inhottaa tuollainen muutenkin. Pitäisi täräyttää jotenkin päin näköä hänelle, että ymmärtäisi. Olen niin kiltti, enkä halua loukata ketään.
Kommentit (12)
Minulle käynyt samoin. Oli jotenkin noloa, en ollut itse kiinnostunut. Mies loukkantui, mutta ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
millä tavalla
Ai millä tavalla osoittanut kiinnostuksensa? Tänään lyhyen ajan sisällä oli soittanut kolme kertaa. Oli käynyt kaupassa ja pyysi kahville. Mitä ihmettä! Miksi hiivatissa nyt olisin lähtenyt hänen luokse kahville. Aiemmin kertoi nähneensä minusta unta. Nauroin että painajaista varmaan, mutta ei kuulemma. Hän ei millään tapaa minua kiinnosta ja itse asiassa olen loukkaantunut. Miksi nuo jotkut miehet kuvittelevat ties mitä kaikkea vain koska olen ystävällinen ihminen.
seuraavan kerran kun lapsesi on menossa heille leikkimään, niin pynttäydy ja kerro innoissasi olevasi menossa treffeille
Olen huomannut myös että miehiä kohtaan ei voi olla puhelias, ystävällinen ja heittää läppää. Heti tulkitaan että näytän vihreää valoa.
Ehkä vain kerron olevani nykyään lepakko.
Inhottavaa jos ei ymmärrä jättää sinua rauhaan. Sitten kyllä sanot suoraan.
Mulle ollut FWB-suhde pari vuotta kaveriperheen mieheen (erosivat siis). Hyvin toiminut.
Ole huoleti ap. Miehen kiinnostus loppuu heti, kun hän löytyy minkä tahansa muun laastarin Tinderistä.
Joskus olen vastaavan kohteeksi joutunut. Annoin lempeästi pakit, sillä tuli sellainen vaikutelma, että mies epätoivoissaan kokeili vain kepillä jäätä, kun olin kätevästi tuttavapiirissä. Se, josta mies erosi, oli kuitenkin selkeästi erilainen minuun verrattuna. En myöskään halua koskea sukulaisten tai kavereiden exiin. Assosioin heidät siihen tuttuuni erosta huolimattakin ja haluan olla läheisilleni solidaarinen.
Älä tapaa sitä setää, vain naista. Sano miehelle ei selvästi. Muuten se mies odottaa jotain.
Valitettavasti kaikki ei ole kuten sinä. Sinulla on moraalia, hyvä. 😊
millä tavalla