Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesä on läskin painajainen. Kaikki nauravat :(

Vierailija
15.04.2021 |

Olen läski.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisia ihmisiä on niin paljon, ettei kukaan heihin jaksa kiinnittää huomiota saati nauraa. Kuvittelet liikoja itsestäsi.

Vierailija
2/22 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni. Oletko miettinyt laihduttamista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, jokainen saa näyttää siltä kuin haluaa, naurajan päässä on vikaa jos ei voi sietää toisen ulkonäköä.

Vierailija
4/22 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kyse on aikuisista niin korkeintaan henkisesti jälkeenjääneet voivat käyttäytyä noin. 🥴

Vierailija
5/22 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En naura. Käännän katseen pois.

Vierailija
6/22 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle läskille kesä on vuoden paras aika. Siitä tulee noin 85 prosenttia perheemme toimeentulosta. 

Vierailija
7/22 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä olenkin laihduttanut itseni rantakuntoon, eikä kaduta

Vierailija
8/22 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä ihmiset ovat iloisempia ja jos tarkasti seuraat niin kukaan ei naura sinulle.

Vierailija
9/22 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En naura. Käännän katseen pois.

.... ja menen oksentamaan nurkan taakse??

Ei nyt sentään. Eihän ylipaino mitenkään harvinaista ole.

Vierailija
10/22 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoisia ihmisiä on niin paljon, ettei kukaan heihin jaksa kiinnittää huomiota saati nauraa. Kuvittelet liikoja itsestäsi.

Tätä aina painotan lapsilleni; jokaisella on omat murheensa, ei kukaan kiinnitä enempää kuin hetken huomiota toisten ulkonäköön tms. Itse en kuitenkaan osaa soveltaa oppejani itseeni, tuleva kesä ahdistaa enemmän kuin koskaan ennen, kiitos koronakilojen. Onneksi olen jo keski-ikäinen ja olen elänyt hoikat vuoteni, joten ehkä vielä enemmän hirvittää, jos tulossa on kuuma kesä. Sitä hikoilun määrää.. Huhhuh 🤢

Vierailija
11/22 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on eka kesä, kun mulla on sixpack. Aion ottaa nii paljon rusketusta, ettei naapuritkaan erota. Olo ei oo koskaan ollu näin seksikäs. En malta olla paljastelematta vartaloani aurinkorannalla ja ehkä vähän flirttailen, jos vaikka pääsis tekee juhannustaikoja.

Uuh, kihelmöi aivoissa ja alapäässä.

Vierailija
12/22 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että haiset vielä pierulle ja hielle :D

Vierailija
13/22 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksipä olenkin laihduttanut itseni rantakuntoon, eikä kaduta

Kaikilla ei riitä itsekuri tarpeeksi pitkään.

-5 vuotta yrittänyt laihduttaa, edelleen 100kg -

Vierailija
14/22 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on eka kesä, kun mulla on sixpack. Aion ottaa nii paljon rusketusta, ettei naapuritkaan erota. Olo ei oo koskaan ollu näin seksikäs. En malta olla paljastelematta vartaloani aurinkorannalla ja ehkä vähän flirttailen, jos vaikka pääsis tekee juhannustaikoja.

Uuh, kihelmöi aivoissa ja alapäässä.

Laitapas yhteystiedot niin tavataan ja nussitaan.

Vierailija
15/22 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä peittävä pukeutuminen jos pelottaa.

Vierailija
16/22 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään oikeasti kiinnosta. Kärsit spotlight-efektistä, missä ihminen kuvittelee että kaikki ympärillä kiinnittäisivät erityistä huomiota itseen, vaikka se ei ole totta. Olen itsekin xxl-kokoinen mies, mutta eipä ole vielä tullut vastaan ketään joka tuijottaisi, saati kommentoisi painoani. Ja jos kommentoisi niin kysyisin että pelkäätkö että istun kasvoillesi.

Vierailija
17/22 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tulee kylmä kesä ja saa pukeutua peittävästi

Vierailija
18/22 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on hei liian lyhyt tuollaisten miettimiseen. Anna mennä, jätä muiden katsomiset tai katsomattomuudet ihan sikseen. Nyt.

Vierailija
19/22 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä kesänä olen 15 kiloa pienempi kuin viime kesänä. En naura kenellekään, ainakaan ilkeästi.

En ole mikään missi enää, tuskin käännän päitä. Elämä näkyy vartalossani muutenkin kuin rasvana. Silti entinen työkaveri, jota en ole nähnyt sitten yyteeneuvotteluiden (joissa minä sain potkut, hän jäi) sanoi että näytän hyvältä.

Hän näytti kireältä ja nääntyneeltä. Yt kierros ei parantanut työpaikan ilmapiiriä. Sitä en sanonut. En voi nauraa hänenkään ahdingolleen. Miksi nauraisin kenellekään koska tiedän että meillä kaikilla on erilaisia aikoja elämässä. Parempia ja huonompia.

Vierailija
20/22 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpee ittees läski 😆

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi