Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

THL linjaamassa, ettei AstraZenecaa anneta alle 65-vuotiaille - rokotukset viivästymässä

Vierailija
14.04.2021 |

Miksi AstraZenecaa ei saisi ottaa omalla vastuullaan siitä huolimatta? Riski on kuitenkin täysin minimaalinen. Jos tilanne kumminkin on se, että näitä rokotteita joka tapauksessa on hankittu ja saatavilla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viäkö ne väittää että kesällä on tarpeeksi rokotettu,.

Vierailija
2/5 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan omalla vastuulla ja itse halukkuutensa ilmoittamalla, ei niin että rokotuspaikalla kerrotaan, että nyt Astraa tarjolla eikä mitään muuta. Eikä kenenkään muun painostuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on niin läpeensä sosialistinen maa, ettei täällä voida antaa mitään asiaa ihmisen omaan harkintaan.

Vierailija
4/5 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain riskityyppinä helmikuun lopussa AZ, no problem.  Siksi koen olisi hulluutta saada sekoite nyt ikäänkuin turvallisempana.  Jos en saa toka piikkinä AZ en sitten huoli mitään muutakaan. Hullua vaihtaa jos oireita ei ekasta tullut. Olen yli 60v mutten 65sta vielä.

Vierailija
5/5 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei oteta vakavasti ihmisten pelkoa Astra Zenecan rokotetta kohtaan ja anneta toinen vaihtoehto, niille, jotka eivät tätä rokotetta halua.

Ihmishenki on kullankallis ja pelko on myös todellista, eikä sitä pidä aliarvioida.

Itse odotan edelleen, että suomalainen nenäsumuterokote tulisi markkinoille, sillä sen ottaisin ihan mielelläni ja olisin valmis jopa hiukan maksamaan rokotteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä