Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riskiryhmäläinen, onko sinun pitänyt todistaa riskiryhmään kuuluminen koronarokotuksessa?

Vierailija
12.04.2021 |

Missä kävit? Oliko epäselvyyksiä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riskiryhmäläinen mut eipä oo rokotettu.Nihkeetä terv.kesk.toimintaa..

Vierailija
2/9 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti se todistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luullakseni diagnosoitu vaikea uniapnea. En nyt kyllä muista että oliko se vaikea vai mikä. Olen pudotellut painoa sen verran että nukun nykyisin erittäin hyvin. Tuleekohan jostain kutsu rokotukselle vai voiko mahdollista riskiryhmäläisyyttä katsoa jostain?

Vierailija
4/9 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisolta oli kysytty mikä sairaus sillä on riskiryhmästä, kertoi vain diagnoosinsa ja sitten rokotettiin.

Vierailija
5/9 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysytty. Diagnoosi näkyy omakannassa.

Vierailija
6/9 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikaupungissani avattiin netissä ajanvarausmahdollisuus niille, jotka olivat rokotukseen oikeutettuja. Eli ilmeisesti Kannasta oli haettu ne diagnoosit, joilla saa rokotuksen. Sitten jos katsoo olevansa riskiryhmää mutta ei pääse varaamaan aikaa netissä, pitää soittaa ajanvaraukseen, en tiedä miten siellä toteavat riskiryhmän.

Vierailija
7/9 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, piti näyttää pyllynsilmää, sieltä kuulemma näkyi.

Vierailija
8/9 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo rokotus vielä lähelläkään vaikka olen riskiryhmä. Ja jos rokotteet siirretään etelän vetelille, tod.näk. kuolen.

Vierailija
9/9 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin netistä ajan, kun se tuli riskiryhmän 1 potilaille mahdolliseksi. Ei siellä netissä pyydetty muuta, kuin vakuuttamaan, että kuuluu riskiryhmä 1:een. Rokotuspaikalla kai sitten näkivät tiedoistani, että paikkansa piti. Ja piikin sain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän