Mitä mieltä hotelluhuoneesta, jossa vessan seinät on lasia?
Siis lasikoppi, josta näkyy huoneeseen suihkuttelu ja pöntöllä istuminen
Kommentit (24)
No aivan kamalia!!! Osui tälläinen huone, kun mentiin uuden poikaystävän kanssa viettämään romanttista viikonloppua. Todella kiusallista...
Eikö muut ole tällaiseen ihanuuteen törmänneet?
Ihan OK. Sama systeemi kuin vankilassa, sellikaveri kun menee ulos niin silloin käydään kraanapesulla ja paskalla.
Kamala. Erotiikan tappaja! Lähdettiin romanttiselle lomalle Puolaan ja siellä oli tällainen huone. Miehellä on aina vatsa hieman sekaisin reissussa ja lasiseinän takia se oli kiusallista meille molemmille :/
Ihan paska systeemi. Olen ollut työmatkalla yksin sellaisessa huoneessa. Ei sillä ollut silloin mitään väliä.
Samahan se missä ne pas.k at käy töräyttämässä. Ajatelkaa vaikka miltä akvaariokalasta tuntuu. Aivan- ei miltään.
Mitäköhän tässä on suunnittelija ajatellut?
No höh. Niissä lasiseinäkylppärihuoneissa, joissa olen matkoilla ollut, on ollut rullaverhot tai kaihtimet. Ettekö te muut ole huomanneet niitä?
En tykkää, vaikka olisin yksinkin majoittumassa niin haluan mieluummin vessaan ihan oikeat seinät, saati jos on seuraa. Olen törmännyt myös sellaiseen versioon, että kylpyamme oli varsinaisen huoneen puolella vaikka vessa ja suihku oli omassa tilassaan. Olikohan ideana sitten että saa ammeesta rauhassa katsella telkkaria, mutta kokolattiamattoon yhdistettynä sekään ei ollut mikään käytännöllisyyden huippu.
Barcelonassa hotellissamme oli lasiseinät kylppärissa. En tykännyt.
Joskus majoittunut moisessa kahden harrastuskaverin kanssa. Ei tuossa ehkä muuten, mutta olivat toista sukupuolta kuin minä, eikä todellakaan niin hyviä tuttuja, että ihan kaikkea olisi jaettu 😂
Viimeksi olin yksin ja sellaisessa, missä oli verhot, joten ihan ok. Pidin verhoa kiinni ikkunaseinään päin ja suihkutilaan toi ehkä vähän lisää valoa ja avaruutta se lasiseinä. Jos olisi ollut kaveri niin kummatkin verhot olisi olleet edessä.
En tykännyt. Ihan Suomessa hotelli Tornissa oli sellainen. Onneksi olin yksin reissussa. Ehkä siellä jossain oli jotkut kaihtimet, mutta kovalla yrittämiselläkään en niitä löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt. Ihan Suomessa hotelli Tornissa oli sellainen. Onneksi olin yksin reissussa. Ehkä siellä jossain oli jotkut kaihtimet, mutta kovalla yrittämiselläkään en niitä löytänyt.
Joo, olen itse ollut siellä kerran kanssa. Yksin ollessa ihan hieno, muuten ei kyllä kiinnostaisi...
Mulle on ihan samantekevää, koska matkustan aina yksin.
Kyllähän tuollainen vessa/kylppäri ihan perverssi on. Takana ei ole ollut mitään muuta syytä kuin vessaleikit ja tirkistely. Kumma että kyseisiä fetissihuoneita sitten vuokrataan ihan normihuoneina.
En osaa päättää olisiko tuo kiusallisempaa työkaverin vai rakastajan seurassa.
Joo, Barcelonassa hotellissa oli kylppäri ja vessa lasia. No ei siinä, suihkusta pystyi hetken katsomaan telkkaria ennen kuin se höyrystyi. Vessan ovessa oli kyllä lukko mutta oven ja seinän väliin jäi kuitenkin suht iso rako. Ja oli muutenkin inhottavaa kun tämä vessa oli aivan oven vieressä josta kuuli kun ihmisiä käveli ohi.
Me oltiin kerran miehen kanssa sellaisessa huoneessa yksi yö. Kyllä se yksi yö meni ihan hyvin, mutta ei se oikein mukavalta tuntunut. Ainakaan sitä meidän huoneen vessan ovea ei saanut lukkoon eikä edes kunnolla kiinni vaan se lasiovi jäi aina raolleen. Ei oltu silloin vielä kovin kauaa seurusteltu, mutta silti luulen että edelleenkin kaipaisin enemmän "yksityisyyttä" vessaan.