Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä hotelluhuoneesta, jossa vessan seinät on lasia?

Vierailija
12.04.2021 |

Siis lasikoppi, josta näkyy huoneeseen suihkuttelu ja pöntöllä istuminen

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin kerran miehen kanssa sellaisessa huoneessa yksi yö. Kyllä se yksi yö meni ihan hyvin, mutta ei se oikein mukavalta tuntunut. Ainakaan sitä meidän huoneen vessan ovea ei saanut lukkoon eikä edes kunnolla kiinni vaan se lasiovi jäi aina raolleen. Ei oltu silloin vielä kovin kauaa seurusteltu, mutta silti luulen että edelleenkin kaipaisin enemmän "yksityisyyttä" vessaan.

Vierailija
2/24 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aivan kamalia!!! Osui tälläinen huone, kun mentiin uuden poikaystävän kanssa viettämään romanttista viikonloppua. Todella kiusallista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muut ole tällaiseen ihanuuteen törmänneet?

Vierailija
4/24 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan OK. Sama systeemi kuin vankilassa, sellikaveri kun menee ulos niin silloin käydään kraanapesulla ja paskalla.

Vierailija
5/24 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala. Erotiikan tappaja! Lähdettiin romanttiselle lomalle Puolaan ja siellä oli tällainen huone. Miehellä on aina vatsa hieman sekaisin reissussa ja lasiseinän takia se oli kiusallista meille molemmille :/

Vierailija
6/24 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paska systeemi. Olen ollut työmatkalla yksin sellaisessa huoneessa. Ei sillä ollut silloin mitään väliä.

Vierailija
7/24 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan se missä ne pas.k at käy töräyttämässä. Ajatelkaa vaikka miltä akvaariokalasta tuntuu. Aivan- ei miltään.

Vierailija
8/24 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän tässä on suunnittelija ajatellut?

Vierailija
9/24 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh. Niissä lasiseinäkylppärihuoneissa, joissa olen matkoilla ollut, on ollut rullaverhot tai kaihtimet. Ettekö te muut ole huomanneet niitä?

Vierailija
10/24 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, vaikka olisin yksinkin majoittumassa niin haluan mieluummin vessaan ihan oikeat seinät, saati jos on seuraa. Olen törmännyt myös sellaiseen versioon, että kylpyamme oli varsinaisen huoneen puolella vaikka vessa ja suihku oli omassa tilassaan. Olikohan ideana sitten että saa ammeesta rauhassa katsella telkkaria, mutta kokolattiamattoon yhdistettynä sekään ei ollut mikään käytännöllisyyden huippu.

Vierailija
11/24 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelonassa hotellissamme oli lasiseinät kylppärissa. En tykännyt.

Vierailija
12/24 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus majoittunut moisessa kahden harrastuskaverin kanssa. Ei tuossa ehkä muuten, mutta olivat toista sukupuolta kuin minä, eikä todellakaan niin hyviä tuttuja, että ihan kaikkea olisi jaettu 😂

Vierailija
13/24 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olin yksin ja sellaisessa, missä oli verhot, joten ihan ok. Pidin verhoa kiinni ikkunaseinään päin ja suihkutilaan toi ehkä vähän lisää valoa ja avaruutta se lasiseinä. Jos olisi ollut kaveri niin kummatkin verhot olisi olleet edessä.

Vierailija
14/24 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt. Ihan Suomessa hotelli Tornissa oli sellainen. Onneksi olin yksin reissussa. Ehkä siellä jossain oli jotkut kaihtimet, mutta kovalla yrittämiselläkään en niitä löytänyt.

Vierailija
15/24 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykännyt. Ihan Suomessa hotelli Tornissa oli sellainen. Onneksi olin yksin reissussa. Ehkä siellä jossain oli jotkut kaihtimet, mutta kovalla yrittämiselläkään en niitä löytänyt.

Joo, olen itse ollut siellä kerran kanssa. Yksin ollessa ihan hieno, muuten ei kyllä kiinnostaisi...

Vierailija
16/24 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan samantekevää, koska matkustan aina yksin.

Vierailija
17/24 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuollainen vessa/kylppäri ihan perverssi on. Takana ei ole ollut mitään muuta syytä kuin vessaleikit ja tirkistely. Kumma että kyseisiä fetissihuoneita sitten vuokrataan ihan normihuoneina. 

Vierailija
18/24 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa päättää olisiko tuo kiusallisempaa työkaverin vai rakastajan seurassa.

Vierailija
19/24 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Barcelonassa hotellissa oli kylppäri ja vessa lasia. No ei siinä, suihkusta pystyi hetken katsomaan telkkaria ennen kuin se höyrystyi. Vessan ovessa oli kyllä lukko mutta oven ja seinän väliin jäi kuitenkin suht iso rako. Ja oli muutenkin inhottavaa kun tämä vessa oli aivan oven vieressä josta kuuli kun ihmisiä käveli ohi.

Vierailija
20/24 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavaa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä