Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerän kokonen jalka, ei voi ostaa mitä tahansa kenkiä

Vierailija
10.04.2021 |

Olen aikuinen nainen, mutta jalkani koko on 35.

En meinaa löytää kenkiä joita oikeasti haluan.

Joistain harvoista kengistä löytyy mun koko lasten puolelta ja joskus jopa aikuistenkin puolelta. Joskus harvoin saattaa mennä tuurissaan koko 36.

Mutta suurimmaks osaks tosi hankala löytää oma koko mieluisista kengistä.

Aikuisten puolella alkaa koot 36 ylöspäin ja lasten puolella ei joko ole koko mallia tai malli on muokattu lapselle esim. niin että niissä on joku tarrasysteemi.

Jos kokoni on mallistossa niin se on todella usein myös loppu.

Nettikauppoja siis enemmän selaan. Kivijalkakaupoissa aina totean, että tarjolla on vain lasten kenkiä.

Ihan vain, että on tosi turhauttavaa. Eipähän tule toisaalta ostettua liikaa kenkiä. Mutta harmittaa kun ois jotkut kivat kengät mitkä haluais niin usein ne jää vain haaveeksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärsinyt samasta asiasta. Valitettavasti nettikauppoja ei ollut silloin kun kengät vielä merkitsivät minulle paljon.

Vierailija
2/4 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. Ostan yleensä kengät kokoa 36, ja laitan niihin pohjalliset ja kantapäihin kengän takareunaan sellaiset silikoniset laput, jolloin kengät pysyvät jaloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/4 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

https://www.peterhahn.se/gabor-comfort-sandaler-kamelbrun-376301.html

Tässä hyviä kenkiä pienelle jalalle. 

Koot alkavat 35:stä. Minun jalkani oli 34. Joskus hyvin harvoin löytyi minulle sopivia kenkiä. Aleksi 13 oli ennen vanhaan sellainen kenkäkauppa josta saattoi satunnaisesti löytää muutamia pieniä kokoja.