Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun ei ole pitkäaikaisia ystävyyssuhteita

Vierailija
10.04.2021 |

Onko se ihmisessä hälytysmerkki kun ei ole pitkäaikaisia ystävyyssuhteita. Tapasin kivan uuden tuttavuuden jonka kanssa alettiin solmimaan kaveruutta. Mutta hänellä ei ole ainuttakaan pitkää kaverisuhdetta vaan ne ovat vaan loppuneet ilman syytä. Ja kaverit on vaihtunu sitä mukaan kun on saanut ns ”parempia” kavereita.. kai jokaisella on ystäviä lapsuudesta tai edes nuoruudesta? Vai onko ne monilla loppuneet?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole. Ovat loppuneet kun on alettu kiusaamaan.

Vierailija
2/7 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ovat hankkineet hyviä ryyppykavereita. Itse en ole ryypänny niin mun seura ei ole kelvannu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kivat kaverit on esim. muuttanut niin ei ole pidetty yhteyttä

Vierailija
4/7 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole. Ystävyyssuhteet hiipuvat aina kun se yhteinen nimittäjä katoaa (koulu, työpaikka tms.). En oikein jaksa pitää yhteyttä, mutta toisaalta ei ne vanhat kaverit juurikaan minua kaipaile, koska yhteydenpito lakkaa siinä vaiheessa, kun minä en sitä pidä yllä.

Vierailija
5/7 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä samanhenkisiä kavereita aina löydy.

Kun olin ala-asteikäinen niin kolme kaveria muutti pois. Jonkun kanssa yritettiin kirjoitella kirjeitä, mutta sekin sitten jäi jossain vaiheessa.

Omassa ikäluokassa oli aika paljon lestaadiolaisia, joiden kanssa en oikein viihtynyt.

Ylä-asteella monesti kaverit voi lähteä eri suuntiin opiskelemaan, että senkin takia voi kaveripiiri uusiutua.

Kavereita ei itselläni enää ole, mutta en niitä kaipaakkaan. Tykkään olla yksin, enkä oikein jaksaisi pitää kehenkään enää säännöllisesti yhteyttä.

Jos joku pitää mua tän takia outona niin sitten pitäkööt.

Vierailija
6/7 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on montakin lapsuuden ystävää joiden kanssa pidetään tiiviisti yhteyttä vaikka ollaan muutettu eri paikkakunnille! Minulle nämä ystävät ovat kuin perhettä! Onpa surullista kuulla edellisiltä kommentoijilta että tosiystävyyttä on noin hankala löytää. Mutta on itsellekkin sattunut kieroja ihmisä vastaan elämän aikana. Mutta kyllä ne ovat joutuneet vastuuseen omasta käytöksestään kun katsoo missä tilanteessa ovat tällä hetkellä elämässään... niin makaa kuin petaa

Vierailija
7/7 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla eheä elämä ja toisilla risainen. Mut sinähän et siitä mitään tiedä kun tollaista kysyt.