Ehdota Tytille uusi työ.
Minusta hän voisi olla viemärisukeltaja.
Kommentit (20)
En tiedä, mutta niin vastenmielinen kuvan jätti itsestään koko Suomen kansalle, ettei varmaan edes ymmärrä sitä. Tuskin saa töitä Suomesta enää mistään.
No sehän haki Kansallisgallerian johtajaksi. Menköön sinne. Tosin voi olla riskaabelia kun varmaan käskee hävittämään kaikki hienot taideteokset.
Vaikee on kyllä keksiä hänelle töitä.
Inhottavien ja yksitoikkoisten ei-teksitien kääntäminen fra-fi. Alipalkattuna freelancena liettulaisen toimiston kautta, ilman mitään etuja.
EU-tekstien!
Tuollaista työtä mulle nimittäin tarjottu. Asiaan kuuluu vielä jatkuva stressi ja toimeksiantajien jatkuvat yhteydenotot mikä vie aikaa itse kääntämisestä.
Stylisti. Opiskelee vuoden tai puolitoista yksityisessä oppilaitoksessa ja sen jälkeen jopa rahaa tälläämisestä. Hänellä lienee laaja kontaktiverkosto eli asiakaspohjaa jo valmiina.
Röyhelöhelmaisessa essussa emännöimään ranskalaistyyliseen pikkukahvilaan. Pukuherroja tulisi aina välillä vierailemaan, kun pitäisivät ihan viehättävänä tämän fiksuuteen pyrkiviä sepostuksia.
9 € päivä voi mennä työkokeiluun katsomaan minä ala sopii. Kierrätyskeskukset esimerkiksi.
Tulee meille veronmaksajille halvemmaksi kuin 11 000 € /kk.
Alistuva sub, dominoivat miehet kävisivät antamassa piiskaa ja tukistamassa tuhmaa Viikaria.
Se voi perustaa pienen kittarin ja pölliä itseltään kamaa sen minkä kerkee.
Vierailija kirjoitti:
Alistuva sub, dominoivat miehet kävisivät antamassa piiskaa ja tukistamassa tuhmaa Viikaria.
Jotenkin luulen, että viihtyis paremmin dominan roolissa.
Pienellä lisäkoulutuksella hän voisi olla ranskan kielen tulkki?