Elämässsä kaikki lähtee siitä että asettaa päämäärät ja tavoitteeet ja sen jälkeen miettii miten saavuttaa ne.
Ja saaa sen minkä kykenee neuvottelemaaan. EI itselle vaan vaikka narsistisuutta se on vaaan suomalaisille, suomen kansalle ja ennnekaikkea suomen nuorten tulevaisuudellle.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Ei. Vaan nimenomaan EI aseta mitään tavoitteita vaan elää hetkessä. Onnellisuus tulee arjen pienistä asioista.
Itse ainakin olen onnellinen nyt koska asetin pari vuotta sitten tavoitteeksi parantua ja saada taas elämästä kiinni. Typerää lähteä yleistämään.
Minkä takia et oikeasti pysty hallitsemaan sitä näppäimistöä? Etkö aio koskaan hankkia uutta?
Vaihtelee vahinkoraskaudesta lottovoittoon.
Kaupasta on juuri se loppu mitä olit vailla mutta kotimatkalla löydätkin satasen.
Itse asiassa elämä lähtee siitä, että miettii mikä on itselle tärkeää ja mitä ovat omat arvot. Jos ei elä omien arvojensa mukaista elämää, voi se alkaa tuntua tyhjältä ja hyvin merkityksettömältä.
Toisille sopii tavoitteellisuus, muttei kaikille. Tai tavoitteeksi riittää vaan tasainen hyvä arki ilman sen ihmeempiä unelmia. Joku oikein kusisista lähtökohdista ponnistava voi hyvinkin saada voittajaolon jo itsensäelättämisestä. No, itse kuulun tähän sakkiin eikä hävetä yhtään se, ettei minulla ole isoja unelmia. Tämä riittää minun hyväksi elämäkseni.
Ei. Vaan nimenomaan EI aseta mitään tavoitteita vaan elää hetkessä. Onnellisuus tulee arjen pienistä asioista.