Minkä ikäiset käyttävät hymiöitä? Niitä näkee palstallakin. Ihan tekstin seassa. Ihmeellistä
Itse olen nelikymppinen ja käytäntö on outo. Mistä iästä alaspäin ihmiset käyttävät hymiöitä?
Kommentit (58)
Olen 25 ja laitoin juuri edelliseen kommenttiini
Käytän välillä, olen 48. Äitinikin käytää, on yli 70.
Tästä on tullut ihan teinipalsta. Ikävä vanhoja aikoja 2000-luvun alussa, kun täällä oli viihdyttävää aikuisten keskustelua ja syntyi jopa ystävyyssuhteita.
Tosikot eivät käytä. Leikkisät ja huumorintajuiset käyttävät.
Niin no, alle 45v käyttävät emojeita 😍😀☺️💖🤦♀️
45-70v käyttävät näitä välimerkkihymiöitä ;~) =o) xD =)
45-70v käyttävät myös varsinkin facebookissa niitä kammottavia stickereitä, missä liikkuu joku kissan pää ja sydämiä tai tanssiva pingviini. Heidän tekstinsä on myös täynnä usean pilkun sarjoja,,,,
Jos osaa ilmaista itseään kirjallisesti, ei tarvitse hymiöitä.
AP vaikuttaa rennolta immeiseltä… :D
Mun 50-v. mies käyttää hymiöitä enkä aina ole ihan perillä merkityksistä, olen häntä useamman vuoden nuorempi :D
Hymiöitähän käytetään me ennen emojiaikaa aloittaneet kalkkikset.
Vierailija kirjoitti:
Niin no, alle 45v käyttävät emojeita 😍😀☺️💖🤦♀️
45-70v käyttävät näitä välimerkkihymiöitä ;~) =o) xD =)
45-70v käyttävät myös varsinkin facebookissa niitä kammottavia stickereitä, missä liikkuu joku kissan pää ja sydämiä tai tanssiva pingviini. Heidän tekstinsä on myös täynnä usean pilkun sarjoja,,,,
Minä opin nuo keskimmäisen kategorion hymiöt demi.fi:ssä enkä ole vielä tuohon mainittuun ikään asti ehtinyt...
Kaikenikäiset niitä käyttää.
Eikä se tee kenestäkään viisampaa tai parempaa, jos ei käytä. Eikä käyttäjästä sen "teinimpää".
Virallisessa viestinnässä en käytä, mutta kaikessa muussa kyllä.
Tietääkseni niiden käytössä ei ole ikärajaa.
Olen 40v ja käytän. Meillä töissäkin kaikki käyttävät niitä sähköposteissa ja Teamsissa, iästä riippumatta. Hymiöt ja emojit ovat kiva lisä tekstiin 👌