Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

R-kioski ottaa 4€ siitä, että törkkäävät tarran postipakettiin.

Vierailija
09.04.2021 |

Itse teet Postin sivuilta saman hetkessä ilmaiseksi. Järkyttävä huijaus tuo kiska.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelusta pitää maksaa, kaikki ei osaa tehdä netissä.

Vierailija
2/9 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole huijausta. Kyseessä on palvelu. He jotka eivät vaivaudu itse sitä tekemään, maksavat siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole huijausta. Kyseessä on palvelu. He jotka eivät vaivaudu itse sitä tekemään, maksavat siitä.

Ei siinä ole mitään tehtävää jos osoite lukee jo valmiina päällä. Sama asia kuin viedä se paketti sen helposti-koodin kanssa. Ne joutuu kuitit tulostamaan ja antamaan kuitin asiakkaalle joka tapauksessa.

Vierailija
4/9 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olisi lyöty postimerkit kylkeen ja toivotettu hyvää päivää. Nyt riistetään kaikesta mistä pystytään. Valtion yhtiöt pitäisi lakkauttaa kaikki. Haittaavat kilpailua ja kuluttajille jää vain kalliit ja huonot palvelut.

Vierailija
5/9 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei

Vierailija
6/9 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärrä vielä kadottaa ne paketit tämän lisäksi. Oletteko nähneet millaisia jätekasoja ne nykyään ovat kun kaikki paikat täynnä paketteja?

Vierailija
7/9 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen olisi lyöty postimerkit kylkeen ja toivotettu hyvää päivää. Nyt riistetään kaikesta mistä pystytään. Valtion yhtiöt pitäisi lakkauttaa kaikki. Haittaavat kilpailua ja kuluttajille jää vain kalliit ja huonot palvelut.

Postimerkit ei maksaneet mitään?

Vierailija
8/9 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Postimerkit ei maksaneet mitään?

Tuo 4€ on postimaksun päälle. Ärrälisä.

Vierailija
9/9 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kuponkiveikkaajat. Pelatkaa netissä! Mutta ei, pakko täytellä ja tarkistella kuponkeja siinä kassalla.