Ärsyttävintä maskin kanssa
Sinulla on pitkät hiukset ja pipo päässä ja kaupassa myyjä kysyy henkkareita ja pyytää ottamaan maskia pois... Kiva alkaa siinä tuhtaamaan, kun hiukset takertuu sormien ympärille eikä millään mene lenksu enää korvan taa... Ja kun PITÄISI olla hipelöimättä sitä maskia...
Kommentit (25)
Jep, ja hiukset takertuu korvakoruihin.
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vaan on tyhmää käyttää maskia.
Kyllä käytän maskia. Seuraavaksi pitänee muistaa ajoittaa kauppareissut niin, että jos ostaa jotain K18-tuotteita, niin ei laita ainakaan pipoa päähän ja laittaa tukan ponnarille. Ap
Ärsyttävintä maskin kanssa on kun lasit ovat höyryssä niin sisällä kuin ulkona eikä saa hengitettyäkään
Vierailija kirjoitti:
Jep, ja hiukset takertuu korvakoruihin.
Tai maskin lenksut rustokoruun...
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävintä maskin kanssa on kun lasit ovat höyryssä niin sisällä kuin ulkona eikä saa hengitettyäkään
Jollain kikkailulla olen nyt onnistunut siinä, ettei lasit enää huurru.
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää pidä silmälaseja maskin kanssa, koska huomasin pidättäväni hengitystä aina välillä, ja hengittäväni ns. Pinnallisesti.
Mut miten se maski hajottaa silmälasit kun eilen radiossa oli juttua että tulee vahinkoilmoituksia ja korvaukset lisääntyneet.
Silloin, kun tämä sähläys tapahtuu siinä kassajonossa, niin on hemmetin hienoa, kun jonossa takana seisoo kiukkuisia ja kiireisiä ihmisiä... Joo, olen 30v. enkä mikään siskon papereilla yrittävä teini. Ap
rillit menee huuruun ja joidenkin maskimallien kanssa, mulle tulee vähän hörökorvat :D nää on kyllä tiedetty jo, olen käyttänyt töissä maskia vuodet mutta hauskahan se silti on
Vierailija kirjoitti:
Mut miten se maski hajottaa silmälasit kun eilen radiossa oli juttua että tulee vahinkoilmoituksia ja korvaukset lisääntyneet.
Lasit höyryssä -> ei näe mitään -> kompastuu, kaatuu, rikkoo lasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää pidä silmälaseja maskin kanssa, koska huomasin pidättäväni hengitystä aina välillä, ja hengittäväni ns. Pinnallisesti.
Itsekin olen välillä jättänyt lasit kotiin. Tuntuu että ihan sama jos ei näe sen takia että ei ole laseja, kuin että ei näe koska lasit ovat ihan huurussa, lopputulos on sama kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
rillit menee huuruun ja joidenkin maskimallien kanssa, mulle tulee vähän hörökorvat :D nää on kyllä tiedetty jo, olen käyttänyt töissä maskia vuodet mutta hauskahan se silti on
Minullakin tulee hörökorvat.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut varmaan vahingossa vetäisevät lasit päästään samalla kun ottavat maskin pois.
Minulla taas on niin herkkä iho kasvoissa, että maski kutittaa sietämättömästi.
Samasta syystä en voi pitää esim otsahiuksia, koska nekin kutittaa niin että en kestä.
Ymmärrän kyllä, että pyydetään näyttämään koko naama, kun ei se myyjä voi olla ihan 100 % varma... Mutta on se vähän erikoista, kun toitotetaan, että sitä maskia ei saa koskea ja kuitenkin olet siinä kassajonossa sitten puoli naamaa paljaana... Tosin ihmisten tulisi ymmärtää turvavälit ja mielestäni myyjä voi siinä jonossa olijoita pyytää kauemmas, mikäli turvaväli ei toteudu ja toinen saa rauhassa asetella maskin takaisin.
Mua ärsyttää se, että olen onnistunut maskia poistaessani hävittämään jo useita korviksien lukkoja. Ja tietysti se rillien huurustuminen myös!
Vierailija kirjoitti:
Silloin, kun tämä sähläys tapahtuu siinä kassajonossa, niin on hemmetin hienoa, kun jonossa takana seisoo kiukkuisia ja kiireisiä ihmisiä... Joo, olen 30v. enkä mikään siskon papereilla yrittävä teini. Ap
Minulle on ainakin ihan se ja sama mitä jonossa olevat ajattelee ja näyttääkö vihaisilta. Jos tungetaan kärryineen selkään kiinni tuohtumuksissaan, kun on niin kiire ja kaikki on kiinni muutamasta sekunnista, niin työntäisin kärryt sivuun ja käskisin pysyä kauempana ja odottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellaiset kehyksettömät lasit, jotka levivät kuin leppäkeihäs kun otin maskin pois :D
Mulla se on tuonut teini-iän finnit takaisin :( ja samalla se hautoo couperosaihoa niin, että iltaisin posket ovat tulipunaiset ja turvonneet. In-ho-an.
Se nyt vaan on tyhmää käyttää maskia.