Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paineen tunne alavatsalla

Vierailija
09.04.2021 |

En siis ole raskaana, eikä ole toiveissakaan ja ehkäisynä Mirena kierukka.

Nyt jonkin aikaa olen huomannut, että alavatsalla on paineen tunnetta ja tuntuu siltä, kun koko ajan olisi pallo vatsassa. Kyykistyessä sama juttu, eli tuntuu, että jotain ylimääräistä tuolla vatsassa on. Aamulla olo on parempi, mutta heti aamupalan jälkeen tunne alkaa. Olen myös lihonut jonkusen kilon, että voiko tämmöinen tunne johtua ihan tästä kehon muutoksesta.

Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta. Meen kyllä lääkäriin, kun vaan ennätän, mutta olis kiva kuulla mistä tämmöinen voi johtua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolisto ongelmia, kun alkaa syömisen jälkeen. Miten vatsa toimii?

Vierailija
2/7 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Enemmän kuitenkin tämä tunne on ihan alavatsalla, ei tunnu suolistovaivalta. Ja tuntuu siis eniten istuessa ja kyykistyessä, ihan kuin olisi pallo alavatsassa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla syyksi paljastui myooma. Lääkäriin menin, kun alkoi olla kipuja. Myoomat voivat kasvaa nopeasti isoiksi, minunkin kasvain oli vauvan pään kokoinen leikkausaikaan. Minulla oli myös kierukka ja vähän ennen vatsakipuja olin käynyt papa-kokeessa, jossa lankoja ei ollut näkyvissä.

Vierailija
4/7 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla oireet saman tyyppisiä?

Tää alkaa nyt ahdistaa toden teolla, kun tuntuu, että ois jotain ylimääräistä tuolla. Tunne vois olla ihan normaalikin, jos ois raskaana, mutta kun en ole.

ap

Vierailija
5/7 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sulla oireet saman tyyppisiä?

Tää alkaa nyt ahdistaa toden teolla, kun tuntuu, että ois jotain ylimääräistä tuolla. Tunne vois olla ihan normaalikin, jos ois raskaana, mutta kun en ole.

ap

Alavatsalla tuntui painetta, pissatti usein, kun kasvain painoi virtsarakkoa ja joskus tuntui tärähdyskipua. Siis jos autolla ajoi vauhdilla tiellä olevaan kuoppaan. Itse menin työterveyslääkärille vatsakivun vuoksi, hän teki alatutkimuksen ja teki kiireellisen lähetteen naistentautien polille, jonne pääsin jo saman päivän aikana. Sinuna varaisin ajan gynelle.

Vierailija
6/7 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Varaan ajan suoraan gynelle. Saapahan sitten ainakin selvyyden tähän vaivaan.

ap

Vierailija
7/7 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla munasarjakysta aiheuttaa paineen tunnetta alavatsalla ja ummetusta. Kipu pahenee vatsan ollessa täysi.