Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiltin tytön syndrooma.

Vierailija
14.08.2006 |

Muiden miellyttäminen, ei osata sanoa ei. Muiden vaatimukset ja mielipiteet ajavat omien edelle. Kuulostaako tutulta?

Onko kukaan opetellut pääsemään irti tuosta? Miten?

Miten muut suhtautuivat, kuin sanoitkin yhtä äkkiä miltä SINUSTA tuntuu?

Itsellä tunne, että rajat on tulossa vastaan, kiltteys vie voimat! Tuskin minusta mitään kapinnallista täyhääjää koskaan saa, mutta terve itserakkaus...niin mitä se on?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaivannut lähes koko iän ja edelleenkin jonkinverran, mutta jotenkin toisen kotona vietetyn äitiysloman myötä olen oppinut olemaan terveesti " itsekäs" . Toinen raskaus oli todella raskas ja jouduin sairauslomillekin (ennenaikaisuuden uhka), joista kkoin kamalaa syllisyyttä. Kun sitten olin saanut hieman sairaslomalla levätä vasta tajusin, että olen ollut ihan puhki ja juuri tuosta liiasta kiltteydestä. Se herätti. Nyt olen täihin paluun jälkeen todellakin sanonut suuoraan mutta ystävällisesti mielipiteeni ja tuntemukseni, ja NAUTIN töissä olemisesta ihan erilailla, kun en ole muiden pompoteltavana. Joskus kuitenkin edelleen tulee tilanteita, joissa sompailen ja jälkikäteen ne harmittavat kovasti. Mutta iso muutos on tapahtunut, on vain tietyllä tavalla noustava yksi porras ylemmäs itsetunnossa ja itsetuntemuksessa ja uskallettava pitää puolensa, niin ne kaikki muutkin tekevät, sen olen huomannut. Tsemppiä!

Vierailija
2/2 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun poistumaan nyt, mutta laittakaa lisää kokemuksianne, tulen lukemaan niitä kun pystyn.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla