Aika moni mies ei osaa käynnistää pesukonetta, miksiköhän?
Aika epäitsenäistä mielestäni. Eikö äiti ole pojillensa opettanut, miten pesukonetta käytetään? Niistähän on ohjekirjat ja kaikki...
Kommentit (5)
En siis voi valittaa ettei pese pyykkiä. En usko että insinööri tajuaa tarpeeksi ettei pilaisi vaatteitamme, hih!
Ja itse asiassa homma menee meillä niin, että mies hoitaa kaiken pyykin pesun ja nostelee ne myös kuivumaan. Minä kyllä sitten kuljetan kaappiin ja silitän kaiken muun paitsi miehen vaatteet, jotka hän silittää itse!
Vierailija:
Vaati liikaa omaa ajattelua sekä aivojen ja sormien yhteistyötä
Varsin mallikas esimerkki naissovinismista. Kommenttina samaa tasoa " putkiaivoisuuden" kanssa.
Kääntäen: en opettele käyttämään pesukonetta, koska se on se homma, joka ämmän on tehtävä ruuanlaiton jälkeen, ennen suihinottoa. Sitäpaitsi se on ainoa hetki päivästä jolloin sillä on aikaa juoruta kännykässä, joten olkoon siitäkin kiitollinen.
kuin että itse joutuu täyttämään pesukoneen ja sitten vielä ripustaa pyykit kuivumaan. Ja sitähän voi laittaa vääriä vaatteita samaan koneeseen, joten ilman muuta on parempi jättää pyykinpesu vaimolle.