Tori.fi huijaus.
Jouduin siis huijatuksi. Tein rikosilmon ja nyt tuli poliisilta kirje, jossa huijarin koko nimi ja asuinpaikka. Mitenhän tuo asia etenee? Onko kukaan joutunut huijatuksi ja saanut rahojaan takaisin. Mulla kyseessä vain pikkusumma mutta periaatteesta tein ilmon. Mitä nää huijarit mietti kun heidän tilitietonsa kuitenkin jää myyjälle. Poliisihan saa tilinumerolla pankista omistajan tiedot.
Kommentit (6)
Ei ne välitä kun on jotain nistejä jotka tarvii kamaa heti...
Asia etenee niin, että sinä hoidat nyt saatavan perinnän. Sen takia poliisi sinulle ne tiedot ilmoitti. Käytännössä siis palkkaat jonkun liivimiehen perimään.
Itse haksahdin myös huijariin, mutta rikosilmoituksen tekemisen jälkeen ei ole kuulunut mistään mitään. Missä ajassa sinulle tuli postia?
Vierailija kirjoitti:
Itse haksahdin myös huijariin, mutta rikosilmoituksen tekemisen jälkeen ei ole kuulunut mistään mitään. Missä ajassa sinulle tuli postia?
Tein ilmoituksen netissä viime viikonloppuna ja eilen torstaina tuli jo kirje kotiin. Tosi nopeaa toimintaa.
Tämä on ihan hölmö systeemi kun nää huijarit ei saa kunnon rangaistuksia! Enin mitä voi seurata on saman summan maksaminen mitä on toiselta pöllityt. Summan pitäs kasvaa korkoa kun pimittää toisen rahoja itsellään ja lisänä vielä tuntuva korvaus vitutuksesta. Nää pullasorsat vaan jatkaa toimintaansa vaik jäävät kiinni ja kokeilevat kuinka paljon on ihmisiä jotka ei tee rikosilmoituksia ja ne hillot jää heille sitten.
Hain rahani itse korkojen kanssa.