Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Janita Lukkarisen isän koskettava haastattelu itkettää - Janita muistoissamme aina

Vierailija
01.04.2021 |

Janita Lukkarinen itki kipujaan ja sitä ettei hänen sairastamistaan uskottu. Jari-isä ei pysty käsittämään ihmisten pahuutta ja toivoo etteivät nämä joutuisi koskaan samaan tilanteeseen kuin Janita. Mä en ole varma voinko olla niin jalo. Saatan toivoa että kaikki nuo p.kat palavat h.tin tulessa.

https://terveydenmedia.fi/il-janita-lukkarisen-isan-koskettava-haastatt…

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla muuten mitään häpyä? Pitikö tuo kirjoittaa.

2/78 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan se rahastaminen aika noloa. En minäkään aluksi uskonut, että on oikeasti sairas.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nähdään kuinka vastenmielisiä ihmisiä läskit naiset ovat. Jopa kuolemansairasta kiusaavat.

Vierailija
4/78 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nähdään kuinka vastenmielisiä ihmisiä läskit naiset ovat. Jopa kuolemansairasta kiusaavat.

Muuhun läskit naiset eivät energiaa kulutakaan kuin kauniiden naisten vähättelemiseen.

Vierailija
5/78 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, että Janita ei ehkä oman pintaliitoelämänsä aikoihin kaikin ajoin itse käyttäytynyt fiksusti ja kypsästi.  Se ei silti oikeuta ketään meistä käyttäytymään typerästi.  Jokainen meistä olisi voinut omalla käytöksellään ja suhtautumisellaan alusta asti viedä asioita parempaan suuntaan.  Ei haukkumalla ja ilkeilemällä vaan ymmärtämällä.

Vierailija
6/78 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa, ettäsairaita ihmisiä jos syöpäsairasta kiusaa. Selkään pitäs antaa

mies53v

Vierailija
7/78 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuhun läskit naiset eivät energiaa kulutakaan kuin kauniiden naisten vähättelemiseen.

Älä nyt, läskit muijat kuluttaa valtavasti energiaa selittäessään miksi eivät laihdu.

Vierailija
8/78 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tämä nuori naisen alku paremmassa paikassa nyt. Olisi ollut parempi, etteivät olisi lukeneet kaikkea sitä pas kaa mitä tännekin kirjoitettiin.

Täällä tosin haukutaan kaikki asiat ja kaikki mahdolliset ihmiset. Joskus olisi hyvä miettiä syvällä sisimmässään mikä on oikein ja mikä väärin. Jokaiselle tämä on lapsena opetettu - se on vain niin monelta unohtunut.

Vierailija
9/78 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin vastenmielistä on myös syyttää kiusaamisesta isokokoisempia naisia sekä kutsua heitä läskeiksi. Kyllä siellä epäilijöissä on ollut kaiken kokoisia, niin naisia, kuin miehiäkin. Monikaan ei näe malkaa omassa silmässään. Rauhaisaa lepoa Janitalle.

Vierailija
10/78 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On totta, että Janita ei ehkä oman pintaliitoelämänsä aikoihin kaikin ajoin itse käyttäytynyt fiksusti ja kypsästi.  Se ei silti oikeuta ketään meistä käyttäytymään typerästi.  Jokainen meistä olisi voinut omalla käytöksellään ja suhtautumisellaan alusta asti viedä asioita parempaan suuntaan.  Ei haukkumalla ja ilkeilemällä vaan ymmärtämällä.

Juuri näin. Hän oli hieman kypsymätön pinnallinen nainen. Ja ihminen ei valitettavasti kuolinvuoteellakaan aina muutu. Mutta nyt voisi miettiä itseään: ihanko oikeasti pitää laskeutua e-lukan tasolle ja alkaa vähätellä kuolemansairasta.

Vierailija
11/78 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ja uskon että karman laki toimii. Sairaita ihmisiä.

Vierailija
12/78 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te läskeistä jauhavat ette ole yhtään parempia. Just saying. T. Läski joka koko ajan puolusti Janitaa.

Vierailija
13/78 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon siihen että naamatusten kukaan ei olisi uskaltanut. Pelkurimaista.

Vierailija
14/78 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan sitä viestiä että joku toobe kirjoittaa että älä Janita tule tänne ittees kehumaan ja puolustelemaan.

Vierailija
15/78 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä perhe, yrittää tehdä rahaa kuolleellakin.

Vierailija
16/78 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media kyllä saa itse kantaa osasyyn siitä, että minä en uskonut Janitan kuolemansairauteen. 

Minä en koskaan edes tiennyt kuka on Janita Lukkarinen, mutta yhtäkkiä hänen syövästään alkoi tulla erilaisia uutisia, joilta en vaan voinut välttyä. Android ja Google vaan pakottivat mulle uutisia, joista itselle lopulta tuli semmoinen vastareaktio. 

En ole missään paikassa hänestä pahaa sanaa sanonut/kirjoittanut, mutta myönnän että tuli hirvittävän huono olo, kun tuli jostain mediasta oikeasti uskottava uutinen hänen poismenostaan. Siihen asti luulin, että tämä on vain "mediapeliä" kuten Väyrynen sanoisi.

Voimia omaisille ja itse otan tästä oppirahat maksuun. Ei pitäisi olettaa liikaa.

Vierailija
17/78 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävä perhe, yrittää tehdä rahaa kuolleellakin.

Olet nolla.

Vierailija
18/78 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon ja uskon että karman laki toimii. Sairaita ihmisiä.

Toimi ainakin itse Huaniitan kohdalla 😘

Vierailija
19/78 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Media kyllä saa itse kantaa osasyyn siitä, että minä en uskonut Janitan kuolemansairauteen. 

Minä en koskaan edes tiennyt kuka on Janita Lukkarinen, mutta yhtäkkiä hänen syövästään alkoi tulla erilaisia uutisia, joilta en vaan voinut välttyä. Android ja Google vaan pakottivat mulle uutisia, joista itselle lopulta tuli semmoinen vastareaktio. 

En ole missään paikassa hänestä pahaa sanaa sanonut/kirjoittanut, mutta myönnän että tuli hirvittävän huono olo, kun tuli jostain mediasta oikeasti uskottava uutinen hänen poismenostaan. Siihen asti luulin, että tämä on vain "mediapeliä" kuten Väyrynen sanoisi.

Voimia omaisille ja itse otan tästä oppirahat maksuun. Ei pitäisi olettaa liikaa.

Et sentään kirjoittanut mitään pahaa, ihmisen omat ajatukset ovat omia ajatuksia. Janitan tila vaihteli. Hänen syöpäkasvaimensa oikeasti pienenivät ja hänen kuntonsa vaihtoehtohoidoilla koheni, isä kertoo haastattelussa. "Tämä oli bensaa liekkeihin", hän sanoo julkisesta lynkkaamisesta. Lopputulema oli tietenkin kuolema. Kolmen vuoden kituma.

Vierailija
20/78 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka?