Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut viimeksi kasvohoidossa vuosi sitten tammikuussa, ja nyt vasta tulossa leukaan finni

Vierailija
01.04.2021 |

Viime toukokuussa oli finni nenänpielessä. Muita en muista. Joten eivätpä nuo kasvohoidot mitään välttämättömiä toimenpiteitä ole.

Miten pitkä väli teillä on ollut ja miten ihonne voi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut kasvohoidossa. Finnit koko elämän aikana on kahden käden sormilla laskettavissa. Teininä meikkasin ja sitten tietty puhdistin kasvoja pari vuotta, mutta sen jälkeen en ole käyttänyt mitään muuta kasvoille, kun vettä. Sisäisesti ja ulkoisesti.

Toistaiseksi menee hyvin.

n32

Vierailija
2/11 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut kasvohoidossa, enkä mani/pedikyyrissä tms.

Ihan hyvin menee sillä rintamalla.

Nykyään en edes meikkaa, enkä osta voiteita. Rahaa säästyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole myöskään käynyt kasvohoidossa ikinä. Yksi finni tais olla viimeksi joskus pari vuotta sitten menkkojen aikaan. Iho voi muuten ihan hyvin, rasvoittuu suht helposti, mutta toisaalta eipä näy uurteita ja ihon väri on tasainen. Olen 38. 

Vierailija
4/11 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut kasvohoidossa. Finnit koko elämän aikana on kahden käden sormilla laskettavissa. Teininä meikkasin ja sitten tietty puhdistin kasvoja pari vuotta, mutta sen jälkeen en ole käyttänyt mitään muuta kasvoille, kun vettä. Sisäisesti ja ulkoisesti.

Toistaiseksi menee hyvin.

n32

Mukavan aikaisin löysit tuon vesilinjan. Minäkin olen muutaman vuoden käyttänyt vain puhdistusgeeliä, vettä ja kosteusvoidetta. Iho voi hyvin. Olen nelikymppinen. Ennen käytin meikkiä ja kaikenlaisia tuotteita. Iho ei voinut hyvin. Miksi minimalismia ei voinut tajuta aiemmin... ap

Vierailija
5/11 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvohoidoilla ei ole minkäänlaista vaikutusta finneihin puoleen tai toiseen.

Vierailija
6/11 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kasvohoidossa kerran ja siitä on varmaan 20 vuotta aikaa. Hoidan ihoa ihan kotona tarpeen mukaan, ei finnejä.

Vierailija
7/11 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvohoidoilla ei ole minkäänlaista vaikutusta finneihin puoleen tai toiseen.

Varmasti on, jos on paljon finnejä ja käy kasvohoidoissa usein.

Vierailija
8/11 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut kasvohoidossa. Finnejä ei 40 vuoteen.

Vierailija
9/11 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran elämässäni käynyt kasvohoidossa. Lähinnä se on sellaista hemmottelua. Ei pakollista. Toki jos meikkaa paljon, pitää iho toisinaan myös syväpuhdistaa hyvin. Ja onhan se hemmottelua jos joku muu tekee sen mitä yleensä joutuu tekemään itse.

Vierailija
10/11 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kasvohoidossa sen takia käydä ettei tulisi finnejä? Toki syväpuhdistus ja mekaaninen ihonpuhdistus poistaa epäpuhtauksia iholta, mutta lienee varsin lyhyt vaikutus. Mutta esim itse käyn kyllä lähinnä kosteuttamassa ja ihan vaan rentoutumassa. Kulmat hoidetaan samalla.

Vierailija
11/11 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku syväpuhdistus on ihan huuhaata. Miten se lika olisi jossain syvällä pitkin naamaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi