Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jossain ihmisessä voikin olla sellaista "kemiaa"? Kun näkee vanhan ihastuksen kadulla, niin vihloo vatsanpohjassa ja sydän pakahtuu!

Vierailija
01.04.2021 |

Yksipuolinen ihastus usemman vuoden takaa, mutta tällainen voimakas reaktio tulee edelleen, kun hänet joskus harvoin ohimennen näkee, kuten äsken! ❤️

En ymmärrä.

Olen mies, jos sillä jotain merkitystä, ja tämä ihastuksen kohden siis nainen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-iän tunnemuistot ja et ole kuullut kun ihastus halaa vessanpönttöä tai on ripulin kourissa.

Kakkaa senkin perästä tulee

Vierailija
2/8 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Se onkin näitä elämän mysteereitä. Joidenkin välillä sitä kemiaa vain on. Itselläkin on erään kanssa ja olin ihan varma, että se ihminen on sellainen josta kaikki tykkää. Asia ei ollutkaan sitten niin, ja tuntui hyvin hämmentävältä kun kerran jotkut jopa porukalla haukkui sitä ihmistä. Oli todella vaikeaa ymmärtää, että miten jotkut voi muka inhota sitä ihmistä joka on minusta maailman ihanin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain kokemusta suhteesta sellaisen kanssa, jota kohtaan oli heti hyvin voimakasta kemiaa? Miten suhde toimi, oliko kemia todellista vai kuvitelmaa?

Vierailija
4/8 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️ ?

Vierailija
5/8 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri oikeanlaista kemiaa

Vierailija
6/8 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksipuoleinen ihastuminen, varsinkin silloin kun se herättää noin voimakkaita tunteita, on varmaankin maailman kamalin olotila

Vierailija
7/8 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Se onkin näitä elämän mysteereitä. Joidenkin välillä sitä kemiaa vain on. Itselläkin on erään kanssa ja olin ihan varma, että se ihminen on sellainen josta kaikki tykkää. Asia ei ollutkaan sitten niin, ja tuntui hyvin hämmentävältä kun kerran jotkut jopa porukalla haukkui sitä ihmistä. Oli todella vaikeaa ymmärtää, että miten jotkut voi muka inhota sitä ihmistä joka on minusta maailman ihanin.

Voihan sinulla olla kemiat kohdallaan tuon henkilön kanssa, vaikka joku muu ei hänen kanssaan tulekaan toimeen. Oletko kuullut toisen osapuolen näkemyksen asiasta, ja hänen mielipiteensä niistä jotka tuota henkilöä kritisoivat? Olen itse ollut tilanteessa, jossa minua mustamaalattiin oikein urakalla eräälle henkilölle. Hän kertoi siitä minulle sen jälkeen, kun olimme tutustuneet paremmin. Hän oli yrittänyt löytää minusta tuon puolen josta hänelle kerrottiin toisten toimesta, siinä onnistumatta. Totuus tilanteesta tuli siis esille vasta pitkän ajan kuluttua. Tässä taustalla siis yksi manipuloiva narsisti, joka halusi määritellä kuka saa olla kenenkin kaveri.

Vierailija
8/8 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti tunteesta. On se tyhjää parempi...