Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko viisasta yrittää siirtää kesäloma pidettäväksi tulevaksi kesäksi vasta elokuulle?

Vierailija
31.03.2021 |

Jos korona olisi silloin pikkuisen helpottanut eikä tarvitsisi koko lomaa viettää omassa pihapiirissä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi tarvetta miettiä, niin minä saattaisin kyllä koittaa siirtoa, jos se olisi mahdollista. Mutta jos on kiertävät lomat ja noin ylipäätään pitäisi paljon sumplia, niin sitten en. 

Vierailija
2/8 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisaudesta en tiedä, mutta itse olen pitänyt 'aina' kesälomani elokuussa.Pitkin kesää pekkasia ja saldopäiviä yhdistellen saa melkoisesti lomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtäisin, jos mahdollista. Toisena vaihtoehtona olisi syyskuu, koska silloin kaikki on varmaan saatu rokotettua. Heinäkuussa on se riski, että monia rajoituksia on vielä purkamatta. Kesäkuussa en lomaa suostu pitämään tässä tapauksessa; viime kesänä se olisi sopinut.

4/8 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni työpaikalla ilmoitettiin, että tänä vuonna kesälomat porrastetaan toukokuun alusta heinäkuun loppuun, siis elokuussa kukaan ei saa pitää. Lisäksi niin, että 2 viikkoa kerrallaan saa lomaa pitää. Korona vaikuttaa heillä niin että lomautuspäiviä 3-6 kpl/kk.

Vierailija
5/8 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu haluaako loman viettää rauhassa vai kaiken maailman kasaantuneissa kissanristiäisissä ja sukulaisia hyysäämällä.

Vierailija
6/8 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein 40 vuoden rupeaman kaupungilla, pidin aina loman juhannukselta heinäkuun loppuun. Minusta se oli hyvä aika, elokuussa on usein lämmintä, mutta muutoin on jo tulevan syksyn tuntu.

Vierailija
7/8 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ap mene mökille ja rentoudu siellä vielä tämä kesä rauhassa. Saattaa olla elämäsi viimeinen rauhallinen kesäloma.

Vierailija
8/8 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietippä sitä ihan keskenäs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi