Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen haluaisitko että mies nuolee spermaista pilluasi??

Vierailija
31.03.2021 |

Jos miehesi on lauennut sisääsi.

Miehet älkää te äänestäkö kyselyyn.

Nainen haluaisitko että mies nuolee spermaista pilluasi??

Vaihtoehdot

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoltavana oleminen aina yhtä ihanaa, oli spermaa tai ei.

Vierailija
2/13 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata. Ei ole mikään pakko nuolla. Mieluummin ennen kuin jälkeen. Mutta jos mies haluaa, niin mikäs siinä. Ainahan se tuntuu ihan järjettömän hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nuoleminen kuuluu esileikkiin. En saa ajatuksesta erityistä kiihoketta, että mies nuolisi myös kaukeamisen jälkeen. Mutta jos se häntä itseä kiihottaisi, niin mikäs siinä. Aina minua saa nuolla.

Vierailija
4/13 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fwb itse ehdotti ja on kyllä tehnyt sitä, mutta joskus tulee myös säärilleni, tai oikein ankarana ollessani hän tulee lattialle, jouduttuaan ensin panemaan minua isolla sträppärillä. Nuolee sotkunsa lopuksi, ja vie minut kiitollisena pesulle.

Vierailija
5/13 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nuolla jos haluaa. Ratsailla jos olen ja mies laukeaa, saatan siitä siirtyä miehen naamalle. Joutuu nuolemaan tuotoksensa.

Vierailija
6/13 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuolettanut, eka kerta kun vieras nai mut täyteen.

Istuin naamalla ja kiltisti putsas.

Vierailija
7/13 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin jo kuusi kertaa mutten kerro kumpaa.

M

Vierailija
8/13 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva alistaa noin, vaan en tiiä miten tuon ottaa edes puheeksi kun toisen pää on orgasmissa jo tyhjentynyt kiihotuksesta. Sen jälkeen katoaa kiinnostus seksiin.

Vierailija
9/13 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva alistaa noin, vaan en tiiä miten tuon ottaa edes puheeksi kun toisen pää on orgasmissa jo tyhjentynyt kiihotuksesta. Sen jälkeen katoaa kiinnostus seksiin.

Ihana nainen😍

Vierailija
10/13 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota puheeksi esileikin yhteydessä. Hyväile vaikka miestä ja kun mies alkaa kiihottua, sano että haluaisit tehdä näin ja näin. Kiihottuneena mies voi suostua kokeilemaan. Sitten kun on kokeillut niin saattaa tykätäkin.

Vierailija
11/13 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille usein käy noin. Meillä mies välillä kesken seksin puhui, että voi nuolla sitten mällinsä, mutta ei kuitenkaan sitten nuollut. Kun tosiaan laukeamisen jälkeen onkin mieli ihan eri. Mutta sanoi sitten joskus että voin istua vaan naamalle ja "pakottaa" Näin sitten kerran teinkin ja eihän tuo pahastunut. Täytyy toki miehen olla jo alkujaan sillä tuulella.

Se aiempi vastaaja, joka naamalle vaan välillä istuu.

Vierailija
12/13 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on, kun mieheni nuolee minut spermoista, joka on vieraan miehen.

N52

Vierailija
13/13 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että nuolee ollenkaan, mutta jos tykkäisin siitä ja kieltäytyisi nuolemasta omaa spermaansa, niin olisihan se nyt aina naurettavaa. Minun olettaa kuitenkin nauttivan siitä myös oraalisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme