Nainen, oletko jo tehnyt itsellesi OF tilin?
Jos olet rahaa vailla niin helppoa rahaa. tää on nykypäivää. voimaannutaan yhdessä
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on OF?
tee se tili nyt vaan äläkä kysele tyhmiä
En, mutta aika syrjintää sun otsikko.. Miehetkin voi tehdä OF-tilin. Kyllä homoja riittää.
Only fans ja en ole mm. koska tarkoituksenani on muodostaa vielä sellaisia ihmissuhteita (parisuhde, perhe), jotka voisivat kärsiä narsistisesta, julkisesta nettilutkaamisesta
En ala maksulliseksi, ei kiinnosta prvojen rahat
Ei tullut vieläkään selväksi mikä se on.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on OF?
Viitannee OnlyFans-palveluun. Joku jaksaa tiheästi avata tänne ketjuja aiheesta luoden kuvaa, että kyseessä olisi erityisen suosittukin palvelu Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
En, mutta aika syrjintää sun otsikko.. Miehetkin voi tehdä OF-tilin. Kyllä homoja riittää.
Miehet nyt ei vaan pääse lähellekkään niitä tienestejä mitä nainen.
Ei ole vielä niin kovaa rahapulaa tullut vastaan 😆
Vierailija kirjoitti:
Only fans ja en ole mm. koska tarkoituksenani on muodostaa vielä sellaisia ihmissuhteita (parisuhde, perhe), jotka voisivat kärsiä narsistisesta, julkisesta nettilutkaamisesta
Heikoissa kantimissa on parisuhde jos se kärsii siitä että joku on nähnyt sun tussun ja tissit.
Miesten tyhmyys on jotain käsittämätöntä, netti on täys ilmasta pokea,yms pimpoja niin sitten vielä maksetaan siitä.
Onko joku Osuuspankin sisaryhtiö? Voiko koko perheelle avata tilin?
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvii, mies elättää.
Samoin.
Samoilla avuilla aikoinaan napattu kuin millä ne OF-laiset tienaa. :)
Minä olen liittynyt seuraaman Marika Fingerroosin OFia. Tissejään se siellä kovasti esittelee. Tippejä olen jakanut muutamia kymppejä.
M 52
Fingerroosilla on kyllä mahtavan peräkin...
M52
Vierailija kirjoitti:
Viitannee OnlyFans-palveluun. Joku jaksaa tiheästi avata tänne ketjuja aiheesta luoden kuvaa, että kyseessä olisi erityisen suosittukin palvelu Suomessa.
Odd Fellows oli se aito alkuperäinen
Mikä on OF?