Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies on kiinnostunut existään?

Vierailija
30.03.2021 |

Mieheni näytti minulle jotain facebookistaan. Hakuhistoriasta näkyi, että hän oli hakenut hiljattain useamman exänsä (suhteita, tapailuja, treffailuja jne) profiilia. Kävin hänen koneellaan nyt katsomassa yleisesti historiaa, ja hän on useita kertoja noin vuoden kestäneen suhteemme aikana käynyt katsomassa tiettyjä exiä. Yksi on suhde 10v takaa, yksi parin vuoden tapaa lyhyt suhde ja yksi juuri ennen minua ollut treffailu; josta mieheni sanoi että häntä ei nainen kiinnostanut. Olemme n. 35v ja asumme yhdessä, tähän saakka olen ollut 100% varma että mieheni rakastaa minua eikä ajattele muita tai että minulla ei ole mitään syytä mustasukkaisuuteen. Kaikkia exiään hän ei ole käynyt erikseen tutkimassa. Osaisiko joku antaa vähän uusia näkökulmia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö teistä kukaan katsomassa omien exien päivityksiä? Minä en käy omieni, joten en ymmärrä miesystäväni käytöstä. Ap

Vierailija
2/16 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt joskus tylsyyksissäni vaikka olen suhteessa. Samaan tapaan kun joskus katselen entisiä luokka ja työkavereita, oon vaan utelias mitä kuuluu jamihin elämä on vienyt.

Oon tosin lopettanut juurikin sen takia, kun tiedän etten itsekään tykkäisi ja on huono omatunto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne ole exiä jos on tapaillut. Ne on vaan jotain säätöjä. Exiä on normaali pitkä parisuhde ja sitä on normaalia pitää lähietäisyydellä jos olet monta vuotta seurustellut niin olet jossain määrin ystävää tämän kanssa. Ei sitä nyt soitella mutta hyvissä väleissä on kiva olla. Ainakin mulla on mun exän, ja niitä vain yksi, hyvät välit. Kuitenkin monta vuotta oltiin yhdessä. Ei sitä ihmistä niin vain pyyhitä elämästä vaikka se ei ole enää mieheni. Eikä kyse ole takaisin saamisista, mutta jos on välit niin ainahan se on kaikille parempi

Vierailija
4/16 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn silloin tällöin katsomassa, ihan puhtaasta mielenkiinnosta. En haikaile kyseisen ihmisen perään, todellakaan. Oikeastaan ei pitäisi käydä, sillä lähinnä se ihminen ja hänen tekemisensä ärsyttää. Luulen että jos olisin suhteessa, en kävisi katsomassa ollenkaan.

Vierailija
5/16 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ne ole exiä jos on tapaillut. Ne on vaan jotain säätöjä. Exiä on normaali pitkä parisuhde ja sitä on normaalia pitää lähietäisyydellä jos olet monta vuotta seurustellut niin olet jossain määrin ystävää tämän kanssa. Ei sitä nyt soitella mutta hyvissä väleissä on kiva olla. Ainakin mulla on mun exän, ja niitä vain yksi, hyvät välit. Kuitenkin monta vuotta oltiin yhdessä. Ei sitä ihmistä niin vain pyyhitä elämästä vaikka se ei ole enää mieheni. Eikä kyse ole takaisin saamisista, mutta jos on välit niin ainahan se on kaikille parempi

Kyllä tapailujutuistakin voi puhua exinä.

Vierailija
6/16 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap ollut suhteissa vain yhdentekevien ihmisten kanssa, joiden olemassaolo unohtuu välittömästi eroamisen jälkeen?

Vierailija
7/16 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se haikailee niiden perään. Et tyydytä miehen tarpeita.

Vierailija
8/16 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tapailujutuistakin voi puhua exinä.

Itsekin käsitän exän minä tahansa suhteena jossa on harrastettu seksiä. Vai onko niiden panokumppaneiden stalkkaaminen parempi ja hyväksytympi asia kuin pitkien suhteiden?

Itseasiassa mua loukkaus enemmän se panokaverien kyttäys, pitkät suhteet saattaisin jotenkin ymmärtääkin.

Vierailija
9/16 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas yksi hyvä syy miksi en enää ole Facebookissa. Uteliaat ihmiset käy stalkkaamassa ja kyyläämässä.

Vierailija
10/16 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle entiset suhteet tai oanit ovat merkityksettömiä nykyisin enkä ole kenestäkään kiinnostunut.

Tätä juuri mietin että onko mies jotenkin jäänyt kiinni johonkin exään tai puuttuuko minusta jotain? Miksi hän sitten haluaa olla kanssani? Hän itse halusi muuttaa yhteen ja viedä suhdetta eteenpäin ja lisäksi hän vaikuttaa hyvin rakastuneelta. Ap

Vierailija
11/16 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tyytyväinen jos monikossa. Minun mies vahtaa vain yhtä eksäänsä (viimeisintå). Ei esim entistä vaimoaan vaan sellaista vähän reppanaa naista jonka kanssa oli muutaman vuoden etäsuhteessa kunnes erosi omasta aloittestaan. En oikein tiedä mitä siitä pitäisi ajatella. Heillä oli outo läheisriippuvainen suhde, yhdentekevien viestien näpyttelyä pitkin päivää, kesken työpäivänkin, ja kaikki illat. Toinen ei mitään oikein osannut tehdä yksin, odotti vaan viikonloppua, että pääsee miehen luokse ja sitten ei kaupassakaan voinut käydä yksin. Mies koki tuon riippuvuuden ahdistavaksi niin miksi hän ei nyt sit ole iloisena vapaa vaan yhä vahtii sen tekemisiä. Ei ymmärrä.

Vierailija
12/16 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle entiset suhteet tai oanit ovat merkityksettömiä nykyisin enkä ole kenestäkään kiinnostunut.

Tätä juuri mietin että onko mies jotenkin jäänyt kiinni johonkin exään tai puuttuuko minusta jotain? Miksi hän sitten haluaa olla kanssani? Hän itse halusi muuttaa yhteen ja viedä suhdetta eteenpäin ja lisäksi hän vaikuttaa hyvin rakastuneelta. Ap

Saatat itse olla hieman tunnekylmä ap, kun exät ovat merkityksettömiä. Mitä tunnet nykyistä miestäsi kohtaan, ovatko tunteesi linjassa miesystäväsi kanssa, vai onko miehesi se innostuneempi osapuoli? Entä menneet suhteet, oliko niissäkin exät innostuneempia kuin sinä?

On normaalia välillä vilkaista exien postauksia somessa. Sillä ei ole mitään vaikutusta miehen tunteisiin sinua kohtaan.

Vierailija
13/16 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laisinkaan tunnekylmä. Päinvastoin olen hyvin rakastunut nyt. Ehkä kyse on siitä että en ole utelias muutenkaan. Ei minua kiinnosta mitä joku entinen pano tekee tai expuoliso. Mielestäni on epäkunnioittavaa minua kohtaan olla kiinnostunut entisistä puolisoista tai panoista. Ap

Vierailija
14/16 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn toisinaan stalkkaamassa eksääni koska tunnen vieläkin jollain tasolla huonoa omaatuntoa siitä että jätin hänet. Helpottaa nähdä jos hänellä on kaikki hyvin ja vaikka jopa uusi parisuhde.

15/16 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijäs on ALFA!

T:20v ykä 😎

vuonna 2004 syntynyt ykä.

Vierailija
16/16 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin me ollaan erilaisia ihmisiä, mua kiinnostaa ihmiset ja tyyliin pari kertaa vuodessa etsin joitain tyyppejä ja katon, mitä heille kuuluu. Olin suhteessa tai en, en mitenkään ole heissä kiinni. Olen vain utelias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi